Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın tillahı

Aşkın tillahı
 

Her dumanına adını yazdığım adam,

Usul usul içiyorum seni.

Öyle yalnız, öyle huzurlu...

Kalbine üfledim her resmedilişi;

Ben içtim, sen doldu dört bir yanım.

Galiba; ben içtim, sen yine sarhoş.

Merdivenlerime harflerini döşedin yıkıp yıkıp,

Kelimelerimi fırlattım gözlerimden.

Tutup astın, astın da ben rüzgarı oldum cümlelerin.

Bir gün şarkımı çalarsın elbet,

Vurursun ritimlere,

ben açarım müziğim kapısını.

Sen koş da ben soluklanayım,

Nefesim içine kadar işlesin.

Ah be!

Bana bakarken beni yaşayan adam!

Hiç mi hesap etmedin gözlerinde saklanırken kalbine düşeceğimi?

 
Toplam blog
: 22
: 807
Kayıt tarihi
: 10.10.12
 
 

Ben kim miyim? Ben, sokakta başı boş yürüyen adamım, karnında bebek pencerede kocasını bekleyen a..