Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın umuda, umudun aşka dönüştüğü zaman

Aşkın umuda, umudun aşka dönüştüğü zaman
 

Aşk bu, umut bu. ne zaman geleceği belli olmaz. aşk ile beklemek lazım


Umudumu yitirmeden başlayan her güne 

Bir sitem etmek istedim bugün,  

Bugün kahrolası bir gün oldu benim için,  

Umudun yüce dağlara çıktığı gün. 

Öyle bir zaman da çıktı ki karşıma. 

Nasıl söyleyeceğim ki aşkımı ben ona. 

Mahsuni'den mi? söylesem Kazım dan mı? bilemedim. 

Ben ondan bir gülücük istedim. 

Umudumla beraber gülücükte gelmedi. 

Bekle diyeceksin sıran gelecek,  

Aşk bu her zaman zevk vermeyecek. 

Sabırla, inatla beklenen aşk,  

Sana geldiğinde,

Belki çok geç belki de başlangıç olacak. 

 

Ali Cantaş

 
Toplam blog
: 48
: 1239
Kayıt tarihi
: 18.01.11
 
 

Köklerim Karadenizin doğusun da doğmuş ve 1500 yıllara kadar dayanan orjinal Türk bir ailenin çoc..