Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın yelesinde hafiften sarı

Aşkın yelesinde hafiften sarı
 

^^ Göğü kucaklayıp getirdim sana kokla açılırsın ^^ Arkadaş Zekai Özger


Düşlerimin mavi mavi parıldamasıydı seni beklemek ve bilmek kapının çalacağını ve boynuna sarılmak beyazdı bem beyazdı ve ben kalemi kağıttan düşmüş desem değil düş-müş sancısı kar yağan gözlerimden süzülen

Süz

Süzüm süzüm

Sol

Sol yanım benim...

Bir kapı diğer kapıların giden yolu..Her yol hep kapı kilit. Bir nefes ve bir can her kapı girişinde ölümlerle sınanış...

Ölmek

Gerçek gep gerçek

Sevmek

Ölümlerden ölüm beğenmek

Dizilip giderken kan kırmızı tesbiğinin imamesinde gözlerim. Bup bulanık görüp görmediğim oturup gidemediğim.

Bağdaş kurmuş

Bebem,

Kaç bebe doğurdum

Unuttuğum

Unutulmuşluğum

Aşk doğurdum doğurtduğum aşklara gebe. Doğurduğum ve doğduğum güz damlaları kucağımda...

Ağlarken ben

Yanarken ben

Senli sensiz

Benli bensiz

Bir oğlumuz belki de bir kızımız oldu. Adını konduramadığım. Adını ömrüme adadığım..

Bilmekle bilmemek arası

Kaçmakla tutuklu kalmak

Çırılçıplak üryan

Sensiz kimsesiz

Beyazdı bembeyazdı ayazdı sımsıcaktı berrak ak ak ap aktı ellerimde, avuçlarımdan ve tam ortasındaki tam avucumun ortasındaki ben'imde gömülü..Öp ben'imden kendini

Yatarken uzun uzun

Boylu boyunca

Yıldızlara dokunurken

Yattığım yerden

Ya da babanın yattığı yerden

Bak bana

* CA-CHJRGYJKYKvE**456456ertr

Ve ben sana hep diyeceğim ki '' Nesine yar nesine ''

Sen bak bana yattığın yerden

Sen bak bana yattığım yerden

Sen bak bana babanın yattığı yerden.. 

Sen bak bana ölüşlerimden, gülüşlerimden, düşlerimden..Öp ben'imden kendini... 

*

Ve kapıydı işin özü işin aslı ve kapıydı ölüşe ya da dirilişe açılan...

*

Cengiz top sende ve gökte bir uçurtma..

*

Dokuz doğururken aylardan Mayıs ve bakarken onaltılık delikanlı ve ben ya ölmüş o gün gömülmüştüm ya da yeniden doğmuştum belki de ilk kez gerçekten doğmuştum ya da doğacaktım ya da doğurtacaksın bilemiyorum

*

Yine de ..

Sen öp beni , öp kendini ben'imden ..uzun uzun uzanmışken yatarken yattığın yerden.

Seni özlemek ölümü özendiriyor bak yine canım ölüm çekti.

Sen bak bana iyi bak..yıldızlara böl yüreğimi böldüğüm yerden ...

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..