Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkına Karşılık Alamayınca İntihar Edilmesinde Karşılık Vermeyenin Suçu Var mıdır?

Aşkına Karşılık Alamayınca İntihar Edilmesinde Karşılık Vermeyenin Suçu Var mıdır?
 

Niye sevmedin diye suçlayamayız. Senin yüzünden öldü falan da diyemeyiz. Ama bir yandan da karşılık verse bu durum olmayacaktı. Yani aşkı gerçekse ki gerçek elbette uğruna ölecek kadar seven birine de karşılık verilir yani ayıp! Nerede şimdilerde öyle seven!

Beni bu kadar seven birine sevmesem de evet derim! Ama galiba kendini öldüreceğini bilmiyor. Belki olaydan sonra bu kadar sevdiğini bilseydim kabul ederdim diyen vardır.

“Ne yapalım sevmişse ben onu sevmiyorum, kendini öldürecek diye onun mu olayım, çok saçma!”

Gerçekten saçma; ama hani ümit vermişse… Bir de gözünün önünde dolaşmasın, hatta ben böyle bir şey sezersem belki görmez unutur yazık delikanlıya/kıza der uzaklara giderim ne olacak ki, insan hayatı bu!

Ama ne yazık ki bu sevenlerin uğruna canını verdikleri genelde acımasız oluyor nereden böyle şeyleri düşünecekler, “Bana ne ben mi sev dedim!”

Bir kız/erkek için değer mi? Kendini öldürenler bulunduğuna göre değiyormuş demek ki. Ben mesela bir kız için asla intihar etmem. Sevdiğim hiçbirini alamadım, olmaz dediler boynumu büküp gittim. Ama benim ağabeyim kız yüzünden kendini astı, herkes bir olmuyor.

Bence böyle sorunlu aşklar güvenlik tarafından uzaktan kontrol edilmeli, çünkü senede belki 50 kişi bu şekilde intihar ediyor. Telefon dinleme diyorlar ya işte bunların telefonunu dinleyebilirsiniz, onların hayrına.

Bu kız/oğlan yüzünden intihar etti durumunun hukuki yanı yok olamaz zaten.

Bir de canına kıyanlar genellikle erkekler…

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..