Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşkına semah dönüyorum

Aşkına semah dönüyorum
 

" *Aşk mezhebinde her şey Aşk'a kurbandır."

Zamanın ötesine
geçiyorduk biz seninle,
sen gözlerinin kahvesinden,
süzüp ince bir sızı gibi,
düşüyordun yüreğime...

dinimi aşk yaptın sen,
mezhebimi aşk..
ruhundan içiren sen,
şerbetini aşkın..

geceye doğan güneş,
yüreğime akan sel...

içime doluyor nefesin,
kokunda buluyorum hayatın tadını,
anlamım sensin,
var oluşum sen...

zihnimin tufanlarında,
sana semah dönüyorum ben,
karanlığın çıkmazında,
sana tutunuyorum ...

ben ve sen diyemiyorum ,
baştan sona sen doluyum ben,
sonsuz bir aşkın,
kollarındasın sen...

" **seni gördüm göreli,
başlangıçsız ve sonsuzum ben..."

(*,**; Şems-i Tebriz'e ait sözlerden.)

Sıla Paylar

 
Toplam blog
: 31
: 523
Kayıt tarihi
: 19.04.12
 
 

Psikoloji - Felsefe - Özel Eğitim - Rehberlik  " Tüm çocuklar gülsün diye, gökyüzünü Mavi'ye boya..