Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

CENGİZ ÇETİK Yazar Şair

http://blog.milliyet.com.tr/cengizcetik

10 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşkından oluyorsam sarhoş

Ey aşk! Sarhoş ettin beni, aşkın kadehinden içerken
Damlasına kıyamadığım günlerin, tadı yüreğime düşerken
Mayhoş içindeki hayatım, sevgi dolu bir bakışla değişirken
Ey aşkım! Dönüyor başım dönüyor, bak ne hale düştüm, görüyor musun?
Unutuyorum, dalıyorum, hayallerim içinde kelebeklerle yarışıyorum
Düşünürken korkuyorum, biterse bir gün derin sarhoşluğum, ne olacak halim?
Tebessümlü gülümsemelerinle, geçiyorum sonra yine kendimden, aşkınla
Oluyorum yeniden, aşk sarhoşu
Yaşıyorum be güzelim… Yaşayarak, sarhoşluğun en güzelini


Gözlerim gözlerine aşkınla kilitlendiğinde
Dünyamdaki her şey seninle birlikte değişiyor
Karanlıklarda kalmış ruhuma bir ışık doğuyor
Rengârenk ışıklar, başımı hayallerle döndürüyor
Konuşmalarım, hareketlerim, bakışım değişiyor
Mantığım duruyor, aklım karışıyorsa; sana olan duygularımla
İçmeden aşkından oluyorsam, aşk sarhoşu
Varsın, olsun be güzelim… Bırak yaşayayım, sarhoşluğun en güzelini


Sen bir baharsın içimde, sonbaharın hüznünü bir anda sildiren
Damarlarımda yükselen adrenalsin, beni heyecan içinde yüzdüren
Ok kirpiklerin, yay kaşlarınla aşkını yüreğime saplayan
Kalabalıkta içime güneş gibi sızıp, aşkının adını yazdıran
Sağanak yağmurda çılgınca koşup, sana olan aşkımı söyleten
Geçiyorsam kendimden, senden başkasına kör olan yüreğimle
Oluyorsam içmeden, aşk sarhoşu
Varsın, olayım be güzelim… Yaşayayım doyasıya, sarhoşluğun en güzelini


Mükemmelliğin değil, aşk ateşinin alevidir, beni sana doğru çeken
Farklı yaşların ayrıntısı değil, sevginin kuvvetidir, beni sana bağlayan
Bahar yüzündeki tebessüm değil, içimdeki gözlerindir, beni içten yakan
Gündüzün içinde, gecenin havasını solumak sevgilim, ayrılığı içimde yaşamak
Seninle olmak, kumruların kanatlarında özgürlüğü, aşkı yakalayabilmek
Olsun güzelim, bahar bakışınla içime girip yerleşen, sevda ateşinle
Varsın, içmeden öleyim, aşkının dünyası içinde
Olmazsa derinden, kalbimde yerin… Aşkınla sarhoş olayım
Öleceksem öleyim aşkından be güzelim… Yaşayarak, sarhoşluğun en güzelini…

Cengiz çetik-09/06/2009-Finike
 
Toplam blog
: 119
: 455
Kayıt tarihi
: 07.02.08
 
 

2017 Aralık ayında ilk romanım "POKENTRANLI GÖKMEN" okuyucusuyla buluşmuştur. Deneme- şiirler- öy..