Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

04 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkını anlatsana bana... Yılların anısına

Aşkını anlatsana bana... Yılların anısına
 

Aşkı nasıl anlatırsınız ilk sözler, yakınlaşma, ilk heyecan...

İçinizde yaşatmayı mı tercih edersiniz yoksa sevinçten göklerde uçarcasına herkese anlatmayı mı?

Mutlulukla paylaşmak için herhalde hepiniz anlatmayı tercih edersiniz eşimize, dostumuza.

Birde aşkın yılları varsa anlat bakalım anlatabilirsen aşkını


İşte aşkın yılları yıllanmışcasına...


YIL:1967

Karşıma aniden çıkınca ziyadesiyle şaşakaldım ve mütehassis oldum.Nasıl bir eda takınacağıma hüküm veremedim, adeta vecde geldim.Buna mukabil az bir müddet sonra kendimi toparlar gibi oldum.Cemalinde beni fevkalade rahatlatan bir tebessüm vardı.Üstümü başıma toparladım, kendimden emin bir sesle 'Akşam-i
şerifleriniz hayrolsun' dedim.


YIL:1977

Karşıma birdenbire çıkınca çok şaşırdım ve hislendim.Ne yapacağıma karar veremedim.Heyecandan ayaklarım titredi.Ama çok geçmeden kendime gelir gibi oldum, yüzünde beni rahatlatan gülümseme

vardı.Üstüme çeki düzen verdim.Kendimden emin bir sesle 'İyi akşamlar' dedim.


YIL:1987

Karşıma aniden çıkınca fevkalade şaşırdım ve duygulandım.Nitekim ne yapacağıma hüküm veremedim, heyecandan ayaklarım titredi.Amma ve lakin bir süre sonra kendime gelir gibi oldum.Nitekim yüzünde beni ferahlatan bir tebessüm vardı.Üstüme çeki düzen verdim, kendimden emin bir

sesle 'Hayırlı akşamlar' dedim.


YIL:1997

Karşıma birdenbire çıkınca çok şaşırdım ve duygulandım.Fena halde kal geldi yani.Ama bu işi biri bozar dedim.Baktım oda bana bakıyor, bu iş tamamdır dedim.Manitayı tavlamak için doğruldum, artistik bir sesle

'Selam' dedim.


YIL:2007

Abi onu karşımda öyle görünce çüş falan oldum yani ve duygu dururum kabardı.Oğlum bu iş bizi kasar dedim, fene göçeriz dedim, enjoy durumları yani. Ama concon muyum ki ben, baktım ki o da bana kesik. Sarıl oğlum dedim, bu manita senin.'Hav ar yu yavrum?'


Geçmişten günümüze aşk...geçmiş veya gelecek, genç veya yaşlı aşk her zaman yaşanacak kadar güzel.


Duygusal, aşka değer veren sevgili milliyet blog yazarları peki siz hangi yıla göre aşık oldunuz hangi yılda tattınız bu güzel duyguyu...

Yalnız şu an yaşadığınız evlilik ve birlikteliklerden bahsediyorum.

Aslında en eski yıllarda yaşanan ilk aşkınızı anlatın demek isterdim ama aile faciasına sebeb olmak istemem.

Şöyle bir maziye gitsek kimbilir ne aşklar çıkar değerli yazarlarımızdan...sevgiler
 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..