Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşkının Gurbeti

Gözlerinin gurbetindeyim

Bakışlarının sılasını özlüyorum

Ettiğin nazların bile

Yollarını gözlüyorum.

            ***

Aşkının gurbetindeyim

Seni kazanmak için

Gece gündüz çalışıyorum

Ama boşa gidiyor canımı dişime takmam

Akıntıya kürek çekiyorum.

            ***

Elimde demir asa, ayağımda demir çarık

Yayan yapıldak yürüsem de

Serapsız çile çöllerinde

Kavuşmak dağlarını aşamıyorum.

            ***

Doğsun diye beklerken

Mutluluk güneşim

Ayrılığının yağmurunda

İliklerime dek ıslanıyorum.

 

ERHAN TIĞLI

*********************

 

 
Toplam blog
: 776
: 600
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Emekli edebiyat öğretmeniyim. Yazı ve şiirlerim çeşitli gazete ve dergilerde çıkmaktadır. 20 kita..