Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

AŞKLARDIR ÖLÜMSÜZ OLAN 5

988
AŞKLARDIR ÖLÜMSÜZ OLAN 5
Çiçekler açmadı vurduğun yerde gelincik

Sevenler ölür
Sevilenler de
Aşklardır ölümsüz olan ve sevdadır tek ve baki ebedi kalan

Bir yanda yaşanmamışlıklar
Bir yanda törpüleyen dünler

Alışmak bir yara bağrımda kanar ha kanar alışamamaktan daha bin beter

Niye ayrılık senin adın olsun ki çekinmeden düşünmeden gel demiştim
Ve de dost hep sana bana olsun düşman kaderim

Kahrolduğum her gün seni üzgün gördüğüm gündür

Eceli düşünme
Bir kader oyunu say bunları bana

Düşünme ayrılığı ve de zalim dünyayı
Çekinmeden
Her zamanki halinle bildiğim gibi öylece pervasızca gel

Yine yalnızlık var sokaklarımda
Vurdum kendimi sana ve de oraya buraya beni

Unutmayı çok kolay sanmıştım
Alışırım demiştim
İsteyemedim bir türlü gönlümden unutturmadım seni

Hani kolaydı unutmak
Yokluğuna alışmak
Sen unuttun mu sanki
Gözlerindeki sızı ne öyleyse peki

Ağlamak yaşamaktır
Çekip gitmekse bin ölüm

O güzelim gözlerinin aşkına olsun öyleyse ağlasın bu şiir

Kimi bir yosun yeşili
Kimi bir çivit mavisi

Yüreğinse hiç susmasın en beyaz martının arkadaşı bembeyaz

Geceme gülen
Gündüz hayallerimde salınan

Unutmadım kavlimi
Unutmayacağım

Sen de unutma sakın
Delikanlı deli kız sözü ver bana

Kavlin hiç gitmemek üzerine olsun öyle idi zaten öyle kalsın unutma

Yasak şehrin benden büyüktür bilirsin başa çıkamam
Sen de hep onun içinde
Gözlerinse bende

Ve de nazenin nazik ellerin

Sana bir şey olmasın
Kalsa da bu aşk bir cehennemi yasaklar içinde

Işığın var bende
Her güneşin batışında
Işığın var her aysız gecemde

Yasak şehrin aşkımdan büyük değil ki

Bir tek gözlerini bilirim
Bir çivit mavisi
Bir yosun yeşili

Ve de o ak pak yüreğini bembeyaz en beyaz martının arkadaşı

Yüreğin yücelerde olsun uçur beni kanatlarında asi
Zirvelerine bırak

Boş ver adını adı olmasın bu aşkın
Olmasın adın
Ve sanın

Aşk olsun sevda olsun o bakışın üstüne

Bir tek o güzelim gözlerini bilirim
Bir de yüreğini

Her aynada gözerin var ve her adım atışım yüreğin

Resmine hasretim bildim bileli bende kalsın
Ben de gurbette

Yabancı değiliz ben ve o sandal barınağı beyaz martıya

Adım deliye çıkmış zaten inmez altıya
Sanım sakallıya

Öpüşlere uzak
Ve de dilime çok yakın adın hep dilime pelesenk dinime imanıma

Gelmese de beklediğim şarkılar
Gönderemesem de yüreğine bir parça

Sesim karışmasa da sesine
Olsun be iki gözüm güzel gözüm sen varsın ya hep aklımda

Sen varsın ya daha ne olsun iki gözüm

Âşıklar ölür
Âşık olunanlar da
Aşklardır asıl ve asil ölümsüz ve dünyada tek baki ve ebedi kalan

Melek sen
Aşk da

Her şeylik hep sen
Olmasın gözlerinde bir damla yaş bile ve de hicran ne olursa olsun sana kıyamam

Kimi bir yosun yeşili
Kimi bir çivit mavisi
Yüreğinse tarifsiz bir tarifsizlik ve de bir beyazlık üstüne

Dönmen hangi geceydi
Bana bir deli hediye

Hep sakladığım yüreğimin en zula yerinde

Hayatımı yaktım
Yoluna

Kül olmasını da bilirim sen olduktan sonra ateş adam gibi
Tutuşmasını da

Ve de senin küllerinden doğmayı yeniden

Yak beni

Yak
Kül et

Doğayım küllerinden senin

Öleyim senin ve aşkın yolunda

Sen de benim
Ve aşkın yoluna

Aşklardır ölümsüz ve sevdalardır daim hep ölümsüz kalan

Ölümsüz olsun aşkımız ölmesin sevdamız yaşasın bu aşk sonsuzca sonsuzda.

 
Toplam blog
: 25
: 249
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beyaz/ Siyah Gri Boz/ Yeşiller, Anarşist, Beni Siz Delirttiniz romanlarının yazarı ..