Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Aile
 

Aşkların en ölümsüzüne

Aşkların en ölümsüzüne
 

Aşkların en büyüğüne...
Merhaba Annneciğim.
Sen otur orada, sen dur ben anlatayım.

Her zamanki gibi dalar ve düşünürüm, günümde dakikalarım yettikçe. Doğduğum o anı hatırlasam, senin yüzündeki o keyfi, o aşk dolu bakışları görsem neler hissederdim? İlk beni kucağına alışındaki heyecanı, tutkuyu, şaşkınlığı belki biraz acı ile karışık gülümsemenle süslemeni görmek isterdim.

Bir sürü bahar geçti aradan, çiçekleri tanıdım, esintiler vurdu yüzüme, nefesi tanıdım, güneş vurdu yüzüme, ışığı tanıdım. Sen baktın "Oğlum!" diye, aşkı tanıdım.

Sonra yıllar geçti Anneciğim, her yanına baş koydum yalnız kaldığımda. Hep özledim bir saat ayrı kaldığımda, hep ağladım rüyamda sensiz kaldığımda. Ama anladımki, Aşk'ların en ölümsüzü, en büyüğü sende.

Hani dersin ya, "Başkaları bizi unutturur...".Başka aşklar ancak senin berinden gelir. Ama sen hep önden gidensin.

Annelerin en güzeli benim için sadece sensin.

Anneler günün kutlu olsun...Sevgin hep üzerimizde olsun.


Kozan SÖZER'den, biricik Annesi, Şebnem SÖZER'e...

 
Toplam blog
: 14
: 555
Kayıt tarihi
: 15.04.07
 
 

1983 İstanbul, Emirgân doğumluyum. "Asli mesleğim Aşçılık olup, sektöründe lider bir firmada ..