Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşklı günlere

Aşklı günlere
 

Tuhaf bir gün ağrılarım var en çok yüreğimde ama seviyorum çok hem de… Gözlerim kapandı o gece göremeyeceğim sandım seni… Ama birden doğdun içimde, öle tuhaf bir duyguydu anlatılması zor.

Sanki ben sendi, sen gibi dokunuyor, kokluyor, özlüyor, seviyordum.

Sen gibi düşünüyordum gözlerim kapandı o gece yüreğim anlatılması zor acıların içerisine gömüldü.

Öle sandım korktum işte, kopacağım diye dert yandım ama değilmiş işte bendeymişsin, habersiz girmişsin içime de.

Hep orada kalacaksın biliyorum, çünkü sende beni, senin o gözlerini, pamuksu yüzünü sevdiğim gibi çılgınca seviyorsun. Çünkü sende kokuma, benim senin kokuna hasret olduğum gibi hep hasretsin.

Ellerin yüzümü okşadı kendime gelmeye başlıyordum. Gözlerim açılıyordu uzun sürecek sandım toplasan 1 dakika en fazla 5 dakika ama bana 100 yıl gibi geldi.

Ölesiye korktum, ilk defa senden ayrılmanın acısı yaşayacaktım, bin defa ölmekten daha zor gelirdi inan biliyorum.

Kokun sardı birden yüreğimi gözlerimden önce yüreğim seni gördü hızla çarpmaya başladı. Yüreğim sanki gözlerime inat gidiyordu açma diyordu o benim aşkım, yüreğim hiç terk etmiyordu seni.

Anlata bilsem yoldan geçen herkese hatta uçan kuşa haykıra bilsem doluyor günden güne yüreğim sevdanla.

İstemiyorum bitsin yanında tükensin günler hep uzasın saatler zaman akıcılığını yalnızca senin yanında yitirsin.

Dünya sen varken dönmesin. Gözlerim hiçbir çiçeği görmesin yüzünden başka. Benim dünyam hep sen oldun. Sığınağım limanım hep senin yüreğin oldu.

Bir ırmak gibi akıyordun içime sen farkında olmuyordun ama azgın dalgalar içerisinde kalıyordum yanında olduğum zamanlar içerisinde. Aşkın dalgaları arasında boğulmak tekrar hayata dönmek dünyanın en güzel zenginliği buna inan…

Seviyorum ve bu kelime bana hafif geliyor çünkü aşığım ve daha çok haykırıyorum çünkü ben sana sevdalıyım çaresizliğim çaresi içine düştüğüm denklemin çözümü.

Dermanı sen olan hastalığımın ilacı aşkın ve hep senli ben sen bende ben ise aşkımızda hapsoldum hiç ayrılmamak dileği ile sevgiye doymak ve hep mutlu yaşamak için sevgililer günün, doğum günün, bugünün ve geleceğimiz hep kutlu olsun benim en güzel armağanım…

 
Toplam blog
: 43
: 603
Kayıt tarihi
: 12.06.10
 
 

1983 Adıyaman doğumluyum. Çukurova Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünde okuyorum. Adana y..