Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşksız Olmaz

Aşksız Olmaz
 

Riva da piknik


Aşkın aşkın oldu bende
Bülbülün çırpınışı yalan imiş
Benim aşk ateşim cümle alemde
Odunu kömür eden kıvılcımlı ateş imiş

Odun yandı yaslandı karardı
Ben yandım yaşlandım saçlarım ağardı
Aşk şarabından içtim
Gönlüm dalgalandı

Mecnun oldu gönül yine de aşkı arar
Ciğerimin dumanı gözlerimden yaş olur çıkar
Bilemem bu gönül daha ne arar
Aşıkın aşkı her dem uzakta imiş

Ruh kuşu uçarsa bir gün bedenden
Konacak dal bulur
Baharı arar
Bahçede bir güle rastlarsa eğer
O inler sen ne güzel ötüyormuş bu kuş dersin

Semazenler döner alemler döner
Bir garip dönüştür hep tekrar eder
Bizi terk edenden yoksa bir haber
Yokluğunda yoku bulasım gelir

Kıvılcımlar çıkar pınarlarımdan.

Mehmet Akif Tiryaki

 
Toplam blog
: 3
: 302
Kayıt tarihi
: 23.08.06
 
 

1957 Senesinde Sinop ili Gerze ilçesinde doğdum. Ata Lisesi edebiyat bölümü mezunuyum. Sosyoloji ve ..