Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkta kadın ve erkek bakış açıları

Aşkta kadın ve erkek bakış açıları
 

gül


Aşıksın... aradığın prensi veya prensesi buldun...

Ayakların yerden kesildi... Her baktığın yerde sevgilini görüyorsun... Her anını onla geçirmek istiyorsun... Ya keşke aynı şirkette çalışsaydık, neden çok uzakta ki... günlerim onsuz geçiyor..

Dayanılmaz saatler... bir ömür geçen uzun saatler... hele günler... geçmiyor ya saliseler bile sensiz..

AŞIĞIM AŞIK... SABAH SEVGİLİMİN MAİLİ İLE GÜNE BAŞLIYORUM...

SABAH TELEFONUMA İLK ONUN MESAJI GELİYOR... ONUNLA YATAKTAN KALKIYORUM... CANIM SEVGİLİM..

Böyle başlayan çoğu zamanda süren yıllarca... aşkımız..en özelimiz.... en güzel duygumuz...

Zirveler çılgınca sevişmeler yok ama... hiç olmadı... biz daha henuz birbirimizin  elini bile tutamadık ... Sadece bir gün yürürken eli elime değdi... çarpıldım o an... hiç unutamam... çok başkaydı... O anda göz göze baktık birbirimize... Bana aşık o da... Artık kesinlikle eminim..

Ne guzel... aşkta hayran kaldığım masumiyet... senelerce veya aylarca çıkıyor buluşuyorsunuz, elini bir kaç sonra tutuyorsunuz, bir yıl sonra çok romantik bir anda bir masum öpücük konduruyorsunuz sevgilinizin dudaklarına...

Ah anasını benim elime kadın eli değmedi... Nasıl bir duygu bu bilemem ki... Acaba heyecanlanır mı insan bir erkek olarak ? Utanmaktan konuşamaz o an herhalde... dili damağı kurur... Kekelemeye başlar herhalde...

Masumiyet ne kadar güzel bir duygu...

Gelelim bu günümüze... Eğer ben ilk çıktığımda sevişemezsem bayan arkadaşımla, onla bir daha görüşmem söz konusu olamaz.... Aşk yaşayacaksam ilk çıktığım günden başlar... Tanımak birbirimizi anlamak için her şeyi ilk geceden paylaşmalıyız..

Elini tutmak ve romantizm veya bu tip şeyleri düşünmek de nedir ?

Birbirimizi tanımak için, önce yatakta beraber olmalıyız..

Yukarıda verdiğim iki örnekte de bir erkek bir aşk başlangıcı, beklentileri çok az hayalleri veya düşüncelerine yer verdim. Bu iki modelde aşk başlangıcını iç dünyasında nasıl yaşıyorsa onu davranışına yansıtır...

Kadınlar ise aslında ortama göre ve kendi bakış açısına göre aşkına renk verir.

Bazen elinde olmadan istemeden veya kırmamak adına sevgilisine eşlik eder...

Bazen de biz ayrı dünyaların insanız der... Aşk veya ilişki bir anda başlamadan biter... Burada duruş sergilenir. Çoğu zaman da ayrılıkla neticelenir.

AŞKTA DURUŞ VEYA TUTUM SERGİLEMEK AYRILIĞA GÖTÜRSE DE İLİŞKİYİ HEP HAKLI YORUMLANIR. Taviz verilmemesi ve soğukkanlı davranılması aşkı öldürür. Hayır öldürmez diyen de kısmen haklı olabilir.

Aşkta uyum vardır. Tolerans vardır. Anlayış vardır. Hatta aşkta şefkatin önemli adm olduğu da söylenir. Bunu ben hiç yaşamadım. AŞKI YAŞAMAMIŞ olarak kendimi kabul ediyorum.

Kadın aşkta adım adım gidilmesini, kendisine zaman tanınmasını ister. Hatta aşkını sorgular. İlişkisinin doğruluğunu, karşısındaki erkeğin aradığı ev beklediği prens olup olmadığını sürekli düşünür.

Erkek ise  biraz daha hızlıdır. Aradığını bulmuştur. Çok sorgulamaz. Sadece bekler. Bekleme süresi ise kişiye göre değişir. Kimi az bekler, kimi bir ömür boyu bekler..

Aşkta yaşananlar ise kişiye özeldir. Asla bir kadın veya erkek bir ilişkide yaşadığını sürekli aynı şekliyle yaşayacağını düşünürse yanılır. Her aşk kendi içinde özeldir.

Kimi aşkta tutku vardır. Kimisinde ise eser yoktur. Kimi duygularını yoğun yaşar veya yaşatır.

AŞKTA AŞKIN RUHUNU ERKEK VERİR, AŞKI İSE KADIN YAŞATIR..

Bu cümle aslında her şeyi özetliyor. Siz aşkı içimde yaşarım da deseniz, bir şeklilde sevgilinize aktarırsınız duygularınızı.. Ya bir kaçamak bakış sizi inanılmaz yerlere götürür..

Aşkı yaşarkende çok sorgulama yapmayın... Acaba yanlış mı yapıyorum? bu tip sorgulamalardan kaçınınız.. HAYAT ÇOK KISA LUTFEN  KENDİNİZE HAKSIZLIK YAPMAYIN....

KENDİ KARARLARINIZA GÜVENİNİZ..

Yazılacak o kadar çok şey var ki... Millyet Blogta Avukat bir arkadaş tavsiyelerde bulunuyor. Bende sizin gibi okuyorum. Güzel önerileri de var. Evliliklerin veya aşkın öldürülmemesi için yazılan madde madde tavsiyeler var... Ne güzel öneriler var..

Yalnız ilişkiniz  bittiyse ve siz bir şeyler hissetmiyorsanız..Orada ben en arıyorum diyorsanız ... bana göre karar vaktiniz geçmiş bile..

AŞKI YAŞARKEN ASLA AYRILIĞI DÜŞÜNMEYİNİZ... BU İLİŞKİNİZE BÜYÜK ZARAR VERİR.

Öncelikle sizin bu sorgudan uzaklaşmanız lazım... Her an o korku sizi yer bitirir. Ya siz aşkınız yaşayın. Zaten bu dönemde zor bulunan şey: Aşktır. Hani çok kolaymış denir.. Asla kolay değildir. Birine aşık olmak istesende olmaz. Sadece bedensel tatmin olan kısa süreli ilişkiler yaşanır. Bir ay bir gece bir hafta... sen razısın karşındaki razı...

Aşkın ilerideki bloglarımda yazacaklarım ise yaşanılan hisler ile birlikte ıskalanan duygular... Tutkunun aşktaki izleri... Aşkın sınırsızlıkları... Aşkta özlem...

VE FİNAL İSE :AŞKTA HAYAL KIRIKLIKLARI... bu yazı dizisi olacak kadar özel...

SEVGİLERİMLE TOPRAK

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..