Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '20

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkta Reddetme Etik Değil

E ne yapalım duygu beslemiyoruz kabul mü edelim?

Reddetmek sanki biraz aşağılama ifade ediyor. Seni istemiyorum, ayarım değilsin, seni sevmiyorum gibi ifadeler aşağılamadır. Keza yüz vermemek, ilgilenmemek, konuşmamak…

Tüm bunlar karşı tarafın kendini değersiz hissetmesine neden olur ki böyle bir şeye hakkımız yok.

Seni de seviyorum ama Emre’yi daha çok seviyorum. Onunla daha iyi anlaşıyoruz. Onun parası var senin yok bile diyebilirsiniz. Sakın “Sen iyi bir insansın” falan diye söze başlamayın, kendisini önemsiz hisseder; iyi bir insan yerine boylu poslusun filan deyin.

Yani kişi onu beğenmediğiniz için reddettiğiniz duygusuna kapılmamalı. Hatta onu yücelterek ona layık olmadığınızı bile söyleyebilirsiniz.

Kişiyi reddedilmekten çok beni beğenmedi duygusu yıkar. Sevmeseniz beğenmeseniz bile onun sizi beğenmesi önemlidir. Birinin sevmesi size onur vermeli. Ondan kaçmak uzaklaşmak falan son derece yanlış, gittikçe onun gözünde değeriniz artar, sizden kopamaz; en değer verdiğiniz insanlardan biri yapın!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..