Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşktı adı

Aşktı adı
 

Kelimelerin başlangıcı ve bir ışık

Kalpten inen adın iki hece,

Adın saklımda,

bu gece güncem karanlık

Kasr’ı saadet hüznüm gece ulumalarında hayatın.

Yaslandım arkama elimde bir bardak çay

Elimde dünden kalan düşlerin hikayesi.

Aklımda; geçen her gün ve her gecenin bıraktığı ayrı bir yara

Kanayan yaralarıma bir yenisi gözlerin…

Gözlerin; bir güneşe merhabam geceye günaydınlarım

İşte yine celladın sırtımda ağır ağır alıyor canımı

Sen geliyorsun gene aklıma

aklım saklıma karışıyor

Saklımı güncemde kaybederken….

Adı varmıydı yaşananların

yaşananlar bir ahmak ıslatan…

Ve ıslanan ben olurken o yağmurda,  binlerce ayyaş dışarıda.

Sırtımda celladım bir ilmek daha attı boynuma

Bu kaçıncıilmek boynumda.

Ilgıt ılgıt sen, aşk kokuyor sevdalar

Sevdalar ki yarından bozma,

Yarının bugününde dünün yarınını arıyor gözlerim

 

Ah be sevdiğim hangi cümlenin yüklemine verdin ellerini

Ve hangi cümlenin ayazında ısıtıyorsun ellerini

Oysa benim senden yapılma cümlelerim vardı açıklanmayan,

Olsa olsa bi aşktı benim ki…

Hangi kanlı söze sattın ihanetini.

Kapı açılıyor ve gene aynı cellad…

Aynı leş bir parça daha koparıyor beynimden

Başım çatlıyor başımda kavak yelleri! Aklım saklımda.

Gün geceye inat yürüyor tenimde bir parça hayat…

Bu gece yağmur vuruyor damlalarını şakaklarıma

Bilirsin Şakaklarım senden kalma mülteci sığınağı,

Ölümsüzlüğü seçen aşk’ım ölümün tadına hasret vuruyor kadehini

Ölü aşklar cehennemine.

Ellerinde bir umudu barındıran dünlerim yarınlara aşk satıyor bu gece

Bu gece senden yapılma aynalarım çatlıyor.

Aynadaki siluetim kanıyor anne,

Anne benim aç kapıyı,

yarınlarımı sattım acımasızca

Koynuna al beni anne...

kovulduğum koyunlardan temizle…

Gidenle gitmedim buradayım

giden gelenleri çaldı benden

Yalnızca aşk’tı adı saklımda

Sadece esrarlı bir bakış ardında binlerce elveda…

 

 

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..