Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşktır yaşamak...

Aşktır yaşamak...
 


Rüzgarı tuttum ya da tutuldum rüzgara...
Tuttum yağmuru ya da yağmura tutuldum...
tuttum geceyi, ya da gece tutukluydum...

Bahara vuruldum ya da bahar vurdu...
Vurgun yedim serin mavilerde.
Dokundum, inceden yağan yağmurda ıslanan saçlarına
Saçların toprak kokuyordu
Toprağı öyle sevdim
öyle sevdim derinleri
billur suları
Gördüm,gün ışığı sızıyordu gözlerinden
Isındı yalnızlıktan üşüyen, yılgın yüreğim
öyle sevdim sarıyı
renkleri öyle sevdim
yedi renk sevdan
yedi renk sevdan...
Kuşlar uçuyordu gözlerimden kanat sesleri
kanat sesleri yeri göğü çınlatıyordu.
Kuşlar uçuyordu sonbahardan ilkbahara
Göç mevsimi hiç bitimsiz
içimde bir kadın şarkılar söylüyordu...
Öyle sevdim
uçsuz bucaksız denizi
dalda yaprak
yeşil
sözlerin yeşil
öyle sevdim
gül kokusu avuçların
yakama taktığım
kokladığım
öptüğüm
seviştiğim
yaşamayı öyle sevdim
tam ortasında sen duruyordun...




http://www.youtube.com/watch?v=_XRbntLxXFc, (Yeliz hoş geldin bahar)





 
Toplam blog
: 90
: 875
Kayıt tarihi
: 19.05.07
 
 

 Ama hayatın farkındayım. Hem güzel, hem acı. İyi midir farkında olmak? Yoksa iyi midir farkında ol..