Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Asla yapmam deme, yapıp da gitmenden korkuyorum!

Kadın: Beni ne kadar seviyorsun Murat?
Erkek: Seni ne kadar sevdiğimi tarif edemem. Seni sevmek için bir nedene ihtiyacım yoktu çünkü, birden kafamı arkaya döndürdüm ve sen oradaydın. Görmemem mümkün değildi. Çünkü bir sürü insan arasında parlayan tek bir güneş vardı.
Kadın: Sorumdan mı kaçıyorsun bana mı öyle geliyor? :)
Erkek: Hayır prenses. Demem o ki, sana bundan sonra ömrüm yettiğince seni seveceğim desem korkarım. Ya yarın nefesim son bulur da ben seni az seversem? Ve fakat Daha 50 yıl ömrüm olduğunu bilsem yine korkardım. Düşünsene 51.yılın ilk günü güneş hiç doğmayacak. Senin sevgin ne kadar ömür biçsem az gibi, ne kadar anlatsam eksik ve ne kadar kullansamda bu ömürden fazla, çok fazla.
Kadın: Güneşin doğması için bir dünyaya ihtiyaç vardı Murat. Aydınlatabilmek için önce karanlık gereklidir. Birinin ışığı beklemesi gereklidir. Bu karanlık bir evde butona basmak gibi. Biri gidip ışığı açan butona basmazsa ampul nasıl yanar? Sen benim içimdeki dünyasın, orayı yaşanılabilir kılan ne varsa sensin. Benim parlamam için sana ihtiyacım var Murat. Ben artık sensiz yapamam, zinhar senden başkasına parlayamam, parlamam!
Erkek: Hayır prenses. İnsan neyi yapmam derse şeytan bunu görev bilir ve onu yaptırana kadar asla durmazmış. Yapmam deme ama elimden geldiğince de ömrüm yettiğince de, bu prensesin elinden geldiğince, onun anladığı dillerden hallice seveceğim seni de. Ama asla yapmam deme. Senden başkasına güneş olmak istemiyorum de ama olamam deme. Çünkü insanoğlu yasaklanan ne varsa sever prenses. Aynı Adem'in yasak olduğunu bildiği halde elmayı yemesi gibidir bu. Kendine yasaklar koyup, beyninin onu cazip hale getirmesine izin verme.
Kadın: Adem'e cazip gelen o elma, benim içinde sensin sevgilim :) Öyle ulaşılmaz, öyle çekiciydin ki, ısırmasam aklımda kalır, ısırsam binbir bela ne yapmalıyım peki?
Erkek: Bu elma sana sunulan bir hediye. Lakin başka elmalara bakarsan orası fena?
Kadın: Ne yazık. Başka hiç bir insan senin tırnağın olamıyorken bunları düşündüren zihnime kızıyorum. Özür dilerim.
Erkek: Bak yine büyük konuşuyorsun :) Elif Şafak' ın bir sözü var bilir misin? "Mutlu bir çift gördüğünüzde Allah bozmasın demeyin. Çünkü Rabbim bozmaz; insanlar bozmasın yeter." Sende bize nazar değdirme prenses. Allah bozmasın ki kullarına bozma şansı vermeyelim.
Kadın: Öyleyse Allah nasip ettiği sürece...
Erkek: Sonsuza dek.. 

 
Toplam blog
: 4
: 325
Kayıt tarihi
: 04.01.14
 
 

93 doğumlu Bartın Üniversitesi'nde İşletme bölümü okuyan bir garip kız çocuğuyum :) Yengeç burç..