Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '07

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
488
 

Aslan Atina'da kükredi

Aslan Atina'da kükredi
 

Hem de üç defa…

Atina’ya doğrusu pek umutlu gitmemiştik. Cimbom’un Avrupa cephesinde işler iyi gitmiyordu. Aslan umut vermiyordu.

Dün gece ‘’kalıcı olan skordur’’ diyenleri haklı çıkardı. İlk yarıda vasat bir oyun… Panionios kalesine düzgün bir tek şut bile yok. Arada bir şeyler oldu.

İkinci yarıda farklı bir Galatasaray izledik. Cimbom Avrupa'nın birinci kupasında yarı final oynadığını, ikinci kupasını kazandığını, Süper Kupa'yı kazandığını hatırlayarak, gücünü yeniden keşfederek sahaya çıkmış gibiydi.

50. Dakikada gelen Serkan’ın golü şenliği başlattı. Sonra kazanılan penaltı. Bence doğru verilmiş bir karardı. Song’un ağları delen çivisi…

Ve Hakan Şükür… Oyun başında sahaya çıkan kadroda olmayışına ‘’Çok şükür yok!’’ dediğimi itiraf etmeliyim. Bir iki kez topla buluştuktan sonra sol taraftan ceza sahasına havalanan hamle yapınca ‘’Yine boşa çıkacak.’’ umutsuzluğu ile seyrederken mucize oldu. Hakan Şükür topu kafasıyla buluşturdu. Bekleneni yapmadı. Gerektiği gibi vurdu. Ve gol oldu.

Bu takımın istikrara ihtiyacı var. Türk futbolunun istikrara ihtiyacı var. Doğru oyuncu, doğru yerde doğru zamanda oynamalı. Futbolcu, taraftar, yönetici, yazar üzerine düşeni sporu geliştirme amacına uygun şekilde yapmalı.

O zaman istikrarı yakalarız.

Bu galibiyetin en güzel yanı bu zamana kadar yenemediğimiz Yunan takımlarından birini hem de kendi evinde mağlup etmiş olmamız.

Sabah bu galibiyeti kutlama fırsatı bulamadan Isparta’daki uçak kazasıyla sarsıldı Türkiye… Mürettebatı ve yolcularıyla birlikte 56 kişiden kurtulan yok. Büyük acı. Kazada ölenlere Allah’tan rahmet, yakınlarına başsağlığı dilerim.

Dikkat ettiniz mi Türkiye acı ve sevinçleri hep bir arada yaşıyor.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Siz bizi çok yenmişsiniz demişsiniz doğru.Ama en çok biz şampiyon olmuşuz diyorsun.Vay beee. git hesabını iyi yap.Fenerin 17 şampiyonluğu var..Artık öyle şeyler olduki 2000li yıllardan sonra sizi yenip şampiyon olduğumuz günler oldu. TÜRKİYENİN EN İSTİKRARLI KLÜBÜYÜZ . Son 7 senede 4 şampiyonluğumuz var. Geçen sene her branşta ezdik. Şimdi de seri devam ediyor.. Denizli - fener maçında( o dönemi kastetmişsiniz.İşte fener gs'yi yenip yine de şampiyonluğu kaybetmişti.) fener şampiyonluğu kaybetmişti. O maçta komplo düzenlendi.Konfeti bozuk paralar atıldı.zaten onun acısı , 1 sene sonra şampiyon olup tüm branşlarda yenip , sonra o branşlarda şampiyonluklar yaşayıp acısı çıkardık. BAY

Selim Bayraktar 
 17.12.2007 1:29
Cevap :
Sevgili Ergin, başarılarınızı alkışlıyoruz. Ancak GS'nin Avrupa'da bu güne kadar göstermiş olduğu başarıyı küçümsemen bilinçli bir taraftar tavrı değil. Bütün Fenerlilerin senin gibi düşünmediğini umuyorum. Son olarak Feneri alkışlayan http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=80703 adresindeki yazımı okumanı tavsiye ediyorum. Avrupa yolculuğunda Fenere başarılar diliyorum.  17.12.2007 16:41
 

fenerli arkadaşları şiddetli kınıorum Bizler UEFA ve SÜPER KUPAYI aldığımızda sizlerde bizimkadar çok sevindiniz...Feneri kadıköyde yenemioruz ama neden sizce sakın baana biz enbüüz falan gibi laflar etmeyın saçma...Derbi kazanmakla yada kaybetmekle sampiyon olunmuo biz nice fb derbilerini kaybettik ama sezon sonu nedense en çok ŞAMPİYON GALATASARAY yazıo...Unutmayın Rakibinizi nekadar küçümserseniz okaadr büyük tokat yersınız!Ha bide unutmadan hersey para dııl;)bu dünyada paradan daha onemlı değerler var bız para için,sevinmek ıçın takımımızı sevmıoruz!Biz yensekte yenılsekte takımımızın yanındaız bunu son derbımacında tüm ülke gordü,maç kaybettik ama sankı kazanmıs gibi kadıkoyde tezahürat yapıp takımızı alkısladık...

merve günegi 
 12.12.2007 18:13
 

Galatasaraylılar bir ara avrupa fatihi triplerine girmişti. Şimdi de kendilerini Türkiyenin birinci takımı sanıyorlar.Onlar bizi güldürdü,allah ta onları güldürsün. =)))))) KADIKÖY=))))))) Kadıköy 1,2 kadıköy 1,2

Selim Bayraktar 
 02.12.2007 16:50
 

SİZİN SAHTE KÜKREMELERİNİZ BU MAÇLARDA BİTİYOR. =)))))) Yunan takımı: dandik bir Yunan takımı:panatiaokos muydu o takım. saygılar.......

Selim Bayraktar 
 01.12.2007 21:09
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 165
Toplam yorum
: 184
Toplam mesaj
: 46
Ort. okunma sayısı
: 3871
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster