Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '13

 
Kategori
Anılar
 

Aslan Bey (Komik bir hatıram.... )

Aslan Bey (Komik bir hatıram.... )
 

Bugün bir arkadaşla sohbet ederken bir anım canlandı. Sizlerle paylaşmak istedim. Hep beraber tebessüm etmek dileğiyle ...

Meslek lisesinde okurken Ankara - Ulus'ta Ptt Başmüdürlüğünde staj yapıyorken geçti bu olay. Sanıyorum yıl 1990 dı. ( Henüz hastalığım belirginleşmemişti ,  yani yürüyebiliyordum )

Bir gün öğle tatilinden atölyeye döndüğümde oradaki teknisyen abiler ablalar bana: 

- “Sen öğlen dışarıdayken birisi aradı” dediler... “Arayan kişi Aslan beydi ve bir numara bıraktı aramanı istedi”  dediler.

Ben tabi saf çocuk :-) hemen o numarayı aradım. Ve şöyle bir konuşma geçti:

  -- “iyi günler Aslan bey le görüşebilir miyim ?”

  -- “Aslan bey yemeğini yedi, şu an uyuyor ve rahatsız edilmek istemiyor.”

Teşekkür edip kapattım. Ne dedi diye sordular,  konuşmayı anlatınca atölyedeki tüm abiler, ablalar kahkahaya boğuldu...

Ben anlamadım sordum neden güldünüz diye...

Meğerse o numara hayvanat bahçesinin numarasıymış. Aslan bey diye arattıkları gerçek aslanmış :) Yani bana şaka yapmışlar.

İşin ilginç yanı, bu şakaya hayvanat bahçesi santral memuru da alışmış  :-)

 
Toplam blog
: 455
: 812
Kayıt tarihi
: 04.09.12
 
 

1973 Konya Ereğli doğumluyum. Selçuk üni. MYO Elektronik bölümü mezunuyum. 1993'e Friedreich Atak..