Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '19

 
Kategori
Futbol
 

Aslan'ın Gözü Sarı Fırtına'da

          Koyu bir Bursaspor taraftarı olunca bloğumda ve ya başka bir platformda kalemim hemen Yeşil Beyaz yazmaya başlıyor bazen.

          Evet küme düştük evet zor günler geçiriyoruz fakat "Sefası da bizim Cefası da" diyerek bugünkü konumuz bu olmadığından derin bir ah çekerek sadede geliyorum.

          Daha önce yayımladığım Bursaspor ve Burak Kapacak transferi ile ilgili yazımın bir bölümü aynen şöyleydi;

          Takımım diye söylemiyorum gençlere fırsat verme konusunda kendilerini tek geçerim. Bu tutumlarını hem çok takdir ediyorum hem gönülden destekliyorum. Alt yapıda yetişen başarılı gençlere öncelik vermeleri çok güzel...

          O başarılı gençlerden biri de Bursaspor Futbol Akademisinde yer alan ve bu yıl profösyonel sözleşmesini imzalayan Burak Kapacak (19). O artık Bursaspor'un Sağ Bek'i. Defansımız ona emanet. Takımın tüm yaş guruplarında forma giyen genç yetenek, geçen sezon tam süre oynadığı Gençlerbirliği maçının ardından önceki gün 0-0 berabere biten Bursaspor-Kayserispor maçında da yeşil sahada takımımızı özenle, var gücüyle en güzel şekilde temsil etti.

          Maçın tamamını zamanında izleyemediğimden, özetlerini izlerken Burak'ın performansını gönülden alkışladım. Dün ulusal ve yerel basında Bursaspor haberlerini okurken onunla gurur duydum. 

        Okuduğum başlıklardan bir kaçı aynen şöyleydi;
"1999 doğumlu Burak Kapacak performansıyla göz doldurdu."
"Bursaspor'un genç futbolcusu Burak Kapacak göz doldurdu."
"Bursaspor'da Burak Kapacak'ın performansı sevindirdi."
"Samet Aybaba gençlere güveniyor. Burak Kapacak takdir topladı."
"Adam olacak çocuk Burak Kapacak"


          Yakından tanıdığın ve sevdiğin bir kardeşinin başarısı ve ondan umutla, takdirle bahsedilmesi insanı nasıl sevindirmez ki...Hele en sevdiğin takımının parçasıysa...Şimdi vakit destek vakti.

          Okuyunca onun ve ailesinin adına öyle mutlu oldum ki. Küçük yaşta yeteneğini fark edip yönlendiren, elinden tutup özveriyle yetiştiren, binbir emekle bu yolda omuz veren arkadaşlarımı canı gönülden kutluyorum. Burak'ın futbola olan sevdasını, disiplinini, özverili çalışmalarını, azmini kıymetli annesinden bildiğimden bugünleri görmek aslında sürpriz olmadı. Mütevazi yapısı, karakteri, azmi, istikrarı, performansı onu çok güzel yerlerde görmemizi sağlayacak ben gönülden inanıyorum.

          Samet Aybaba da Burak Kapacak'ın performansının sorulması üzerine; "Burak Kapacak gelişen bir oyuncu, bizimle hazırlık kampı geçirmedi, milli takımdaydı.İstekli coşkulu, böyle devam edersek hem Bursaspor hem Türk Futbolu iyi bir futbolcu kazanır." sözleriyle görüşlerini paylaştı.

          Gelelim konumuza... Transfer çalışmalarına tüm hızıyla devam eden Galatasaray yönetimi geçen sezon Bursaspor'da 20 maçta forma giyen ve U21 Milli Takım kadrosunda yer alan genç oyuncu "Sarı Fırtına" Burak Kapacak'ı transfer listesine aldı. Sürpriz oldu mu? yine sürpriz olmadı. İçimizden geçenleri, gözlemlerimizi paylaşmışız.

          Adım gibi biliyorum Bursaspor'umdan giderse üzüleceğim. Fakat Sarı Kırmızı ekibe dahil olursa gurur duyacağım. Takımım diye söylemiyorum Milli Takımımıza da büyük kulüplere de Türk Futbolu için güzel oyuncular yetiştiriyor hem de sıfırdan.

          Galatasaray'da yaşanan gelişmeleri önümüzdeki günlerde göreceğiz. Yolun açık her şey gönlünce olsun Sarı Fırtına...


SİBEL YILMAZ

 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..