Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

24 Mart '10

 
Kategori
Mizah
 

Aslan kral'ın saray sevdası

Aslan kral'ın saray sevdası
 

Resim alıntı


ASLAN KRAL

Aslan kral birgün düşünmüş bütün kralların sarayı var bende kralsam benim de sarayım olmalı demiş ve tüm orman hayvanlarını huzuruna çağırmış.

Hemen kendisine bir saray yapılması için emir vermiş.Tüm hayvanlar hummalı bir çalışmaya başlamış. Aslan kral işlerin nasıl yürüdüğünü görmek amacıyla geziyormuş ki bir de ne görsün; sözüm ona eşek bir ağacın gölgesine geçmiş sırtının üstüne yatmış nalları dikmiş havaya. Aslan kral sormuş:'' Ne yapıyorsun sen burada?''.Eşek ''Vallaha kralım eşeklik yapıyorum.'' Aslan kral :''Çabuk kalk bu inşaatın harca, harcın suya ihtiyacı var. Şuradaki iki kovayı al falan yerdeki dereden iki kova su doldur getir.'' der . Eşek kovaları alır düşer yola. Günler, haftalar, aylar geçer eşek geriye dönmez, unutulur gider. Aradan 10 yıl geçer bu esnada saray bitmiş, aslan kral saraya yerleşmiştir.

Bir gün aslan kral gezmeye çıkar. Bir de ne görsün! eşek elinde iki tane kovayla çıka gelir. Aslan kral sorar:''Nereden geliyorsun sen eşek?''. Eşek:'' e kralım sen beni suya göndermiştinya''. Aslan kral ''Eşek herif ben seni on yıl evvel gönderdim, on yıldan beri nerdeydin?''Eşek'' Kralım senin tarif ettiğin dereyi bulamadım. O kadar uzak gitmişim ki, gittiğim yerde küçük küçük hayvanlar vardı baktılar ki içlerinde en büyüğü benim beni oraya kral seçtiler''. Aslan kral :''Eh be eşek oğlu eşek madem orada kraldın da şimdi burada ne işin var?''. Eşek Valla kralım 10 yıl sonra tam bir eşek oldugumu anlayınca beni oradan kovdular. (Yorumlarınızı bekliyorum... Sarallar Fethiye Adem GÜNGÖR''

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..