Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Aslan yürekli bir kadın istiyorum ben...

Aslan yürekli bir kadın istiyorum ben...
 

Aslan yürekli kadının, bu kadarı, bana bile çok fazla!...


Aslan yürekli bir kadın istiyorum ben... Korkusuz, hesapsız, hatta gerektiğinde pervasız... Huyu, suyu bana çeksin, biraz da, azıcık!...

Aslan yürekli bir kadın istiyorum ben... Çok da fazla denge, çıkar hesabı gözetmeyen... " Al gülüm, ver gülüm... " sahteciliğinden! hiç haberi olmayan...

Aslan yürekli bir kadın istiyorum ben... Çünkü: Ancak yüreği aslan, kendi delikanlı olan bir kadın, kendi olan; her dem kendi kalan bir adamdan korkmaz, kaçmaz, geri basmaz.

Görünüşte, herkes aslan gibi bir adam ya da kadın ister de... İşin aslı, asıl o adam ya da kadın kapıya dayandığında, ortaya çıkar!

Aslan yürekli bir kadın istiyorum ben... Çünkü: O aslan ananın, evlatları da, olsa olsa, aslan parçası, aslan yürekli çocuklar olur be anam!... Yalan mıdır söylediğim?...

Aslanlığı kişinin; yattığı yerden, yaşadığı hayattan, yaşamında neleri nelere tercih ettiğinden anlaşılır ancak. Tabi ki burcundan değil!... Aslan olan, adam da olsa, kadın da, bu söylediğim asla değişmez...

Aslan gibi kadın, çok da tehlikelidir aslında... Yanlışı yapan sen de olsan, geçiriverir hemen tırnaklarını boynuna!; bakmaz hiç, eyvallah etmez döktüğün gözyaşlarına... Hemen bozulma!...

Arkasında aslan gibi, dağ gibi yüreği olan bir kadını olan adamın; sırtını, iki cihan bir araya gelse, zinhar yere getiremez. Öyle bir dağ olur ki arkanda, o aslan parçası kadın sana... Dünya alem üstüne gelse, ne gam, ne tasa, yari aslan olana!... Ee, aslan gibi kadın dedik ya sana, kardeşim! Boru mu?!! Aslan kadını bu!...

Aslan yürekli bir kadın, üç kuruşa tamah etmez, küçük çıkar hesaplarının kölesi, sadece maddeye tapan bir menfaatperest olmaz; olamaz asla aslan yürekli bir kadın... En azından, ben bunu böyle biliyorum canım...

Haaa! Bu arada, hiçkimsenin Aslan yürekli kadın'dan Hint fukarası gibi yaşamasını falan beklediği yok haaa! Sakın sözlerimi hemen yanlış anlama. Çünkü Aslan yürekli bir kadın, istese de o derece düşüremez ki kendini... Eeee! Kolay mı? Mayasında aslan mayası, kanında aslan asaleti var!...

" Ee, be kardeşim! Sen Aslan gibi bir kadın istiyorsun ama... Sen de ne çeşit bir aslanlık var? Hadi, bi yol anlatsana! " diye soranlaraysa bana... Verebilecek bir tek cevabım var benim arkadaşlar:

Aslan gibi bir kadını istemeye, ancak onun kadar güçlü bir adamın yüreği yeter. Ancak, Aslan yürekli adamlar, aslan yürekli kadınların dilinden, derdinden anlarlar.

" Ee, peki bu kadar kolay mıdır gerçekten aslan yürekli bir kadını bulmak? " diyerek belli belirsiz mırıldananlarınızı duyar gibiyim... Sorunuza hemen cevap vereyim:

Aslan yürekli bir kadının dağ gibi, yıkılmaz, aslan yürekli bir adamı ne kadar bulma ihtimali varsa, senin, benim, bizim de, işte tam da o kadar şansı var.Üzgünüm ama; bunu ben değil, matematik böyle söylüyor!...

" O zaman, ben nereden bulucam şimdi; o anlattığın Aslan yürekli kadın'ı?  " deyip bana, hemen öyle hiç üstüme gelme... Enseyi karartma, hemen teslim olma canıııım! Çünkü ben, adım gibi eminim ki:

Aslan gibi yürekli bir kadının yüreğinde de, senin gibi, benim gibi, bizim gibi aslan yürekli adamlar yatar.

İnsanın, kanı, canı, cibiliyeti neyse, ruhu da kendine benzeyen, kendi gibi olanı kendine çeker. İnsan, ancak kendi gibi olanları yanında ister.

Sen kendi aslanlığından eminsen eğer!... Senin aslan yürekli kadının da, elbet bir gün gelir, seni bulur... Sen hiç merakta kalma!... Olur mu canım?

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..