Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

02 Temmuz '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Aslı'yı aradım buldum konuştum

Aslı'yı aradım buldum konuştum
 

Pelikan Kafe: Fethiye


Aslı'yı aradım buldum konuştum.
"Duymadın mı?" dedim, "yazıldı ayrılığımız."
"Okudum, " dedi, "ama inanmamış."
"Şimdi ne olacak aslı, " dedim, "hepimiz sana âşığız?"

"Görüşelim, " dedim aslı'ya,
"Seni görmeye gelirim, " dedim, "bana şiirler yaz.
Birlikte görürüz sonrasını.
Aşk halini görmeden, tanımak zor insanı.

Biliyorsun, devir değişti, insan sanıyorsun canavar çıkıyor
Çabukluk bekleme benden, aşk gelmez buna
Yemeği kısık ateşe koyup, iteleme, duyulara bakarız
Aşk gideceği yeri bilir, kalmışsa insani bir yanımız."

Aslı sana beş tavsiyem olacak

1- Mayınlı ve bataklık yerlerde dolaşma

2- Mayına basarsın

3- Üzerine çamur sıçratırlar

4- Sivri sinek çok olur oralarda

5- Sıtma hastalığına yakalanırsın
 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..