Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '08

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Aslında ben daha güzelim! Hah!...

Aslında ben daha güzelim! Hah!...
 

Bu benim ufaklık var ya… Zıpır. Bayılıyorum onun şarkılarına.

Genelde tarzı rap ve rock. Onunla birlikte ben de dinliyor, eğleniyor, bazen dans ediyorum. Haklarını yemiyelim. Bu yeni nesil çocuklar ufkunu genişletiyor insanın. Yani onları ara sırada olsa dinlemekte yarar var diyorum.:) Gerçi benimkinin internet başında oturmaktan göbeğinde selülit oluşmuş bu yaşta ama o sayılmaz.:) Geçer sonra. Fakat kendisine bu gerçeği hatırlattığımda deliriyor. Bana kendi göbeğine bak diyecek de… Diyemiyor. Ehehehehe.:)

Lafı nereye getireceğim. Tabii ki özellikle biz bayanların su içsem yarıyor meselesine. Çok duymuşsunuzdur bu lafı.

-Su içsem yarıyor ayol.

-Demeee...

-Suyun da fazlası da kilo yapıyormuş ama.

-Hadi be!

-Tabii ya. Günde bir varilden fazla içmeyecekmişsin. Kilo yaptığı gibi böbreklere de zarar veriyormuş.

-Eee napcez?

-Sen evini kime temizletiyorsun bakiim.

-Haftada bir kadın geliyor.

-Peki ütü?

-Ona da haftada bir ütücü geliyor.

“Dikkat et son ütücü olmasın:).:)”

-Peki ya çamaşır?

-Bu da soru mu şimdi canım. Uzaktan kumandalı çamaşır makinelerinden haberin yok galiba senin. Eskiden arada bir televizyon açmaya kalkıyorduk. Şimdi ona da ihtiyaç yok.

-Peki bulaşık?

-Kocam sağ olsun. Elimi sıcak sudan soğuk suya sokturmuyor?

-Salatayı da o yapıyordur Allah bilir.

-Ne demek. Parmaklarını bile yersin.

-Allah bilir diğer işlerde de.:)

-Diğer işler???

-Ne???

-Boş ver.

-Eee peki sen ne yapıyorsun?

-Sorma şekerim. O gün senin bu gün benim, nerde hangi spor salonu açılmış koşuşturup duruyorum. Helak oluyorum. Yine de bir gram zayıflayamıyorum. Hepsi şu kör olası metabolizmam yüzünden.

-Yerden göğe haklısın şekerim. Fabrikasyon hatası olma ihtimali çok yüksek. Bence al o metabolizmayı sen git aldığın yerin başına çarp. Fişini yanına almayı da unutma sakın. Ne olur ne olmaz. Bizden almadınız diyebilirler.

-Haklısın şekerim. Hemen şimdi gidiyorum.

-Hadi sana kolay gelsin şekerim. Bol şans.

***Son bi not… Bu blog kesinlikle ve kesinlikle Dilek Ç. İçin yazılmamıştır.:) Seni seviyorum Dilek’çim. Doğruyu söylemek gerekirse hiçbir kilolu kadın veya erkek için yazılmamıştır. Kız kardeşim dahil.:) Allah vergisi canım. İşimiz latife şurada. Kaçmak belki biraz şu negatif ortamdan, tozdan, dumandan. Hem ne demiş atalarımız. "Bir gram et, bin ayıp örter. Kadının kalçalısı, yemeğin salçalısı." gibi... Ama ben yine de şirinelerimize aşağıdaki şarkıyı, yani bizim zıpırın döndürüp, döndürüp sabahtan akşama dinlediği şarkıyı armağan etmeden geçemeyeceğim. Kilo sorunu olanlara önerim günde en az yirmi defa dinlemeleri. Bir ay sonra hiç bişeycikleri kalmıyormuş. İnanmazsanız bi deneyin bakın.

Grup vitamin iftiharla sunar efendim.

Fil diyeti...


artık karar verdim

şişmanlıktan kurtulacağım

diyet yapıp zayıflayacağım

bak rezil olduk aleme

herkes tığ gibi şahane

bizde göbek bahane

güneş deniz hava sıcak

ruhum bedenime sığmayacak

bu mayo bana nasıl olacak?

denedim denedim sığmadım

boğazımı tutamadım

dayanamadım valla

valla valla dayanamadım valla

herkes bana hava atıyor

sülün gibi dolanıyor

aslında ben daha güzelim

agopun kazı gibi yiyorlar

ama hiç şişmanlamıyorlar

bak bende diyet yapıyorum

çok az yemek yiyorum

acılı adana söylüyorum yanında çoban salata

işkembe çorba zeytin yağsız dolma bir de diyet cola

bana künefe yolla

valla valla dayanamadim valla

ye çukalatalı pasta

ye elmalı turta

koca göbeği salla

ehhh dayanamadım valla

jimnastiğe gidiyorum

step fitness yapıyorum

çin çayı içiyorum

tazı gibi koşuyorum

bazen de ip atlıyorum

e ben de spor yapıyorum

bana jumbo diyorlar

benimle dalga geçiyorlar

ben bunlara alışığım

kendimlen barışığım

yine midem kazındı

geldi ızgara karışığım

fil diyetine alışığım

diyeti bozdum valla

niyeti bozdum valla

koca göbeği salla

ehhh dayanamadım valla

benim bedenim xl

şimdi oldum xxl

yok mu buna bir çağre

oklava çeviriyorum

kalçamı duvarlara vuruyorum

şinav mekik çekiyorum

olmuyor olmuyor bu kilolar gitmiyor

bu çile ne zaman biter?

yeter allahım yeter

yarım ekmek arası döner ayranla nasıl gider

bu diyet burda biter!

elmalı turta

fıstıklı baklava

çukulatalı pasta

tavuk ızgara

sütlaç fırında

tatlı künefe

hünkar beğendi

imam bayıldı

vezir parmağı

şöbiyet baklava

izmir lokma

taze tulumba

kazanın dibi

tavuğun göğsü

genç kız rüyası

dayanamadım valla !

ee valla

Grup vitamin.

Seviyorum ben bu yeni nesil zıpırları canım. Dedim ya insanın ufkunu açıyorlar.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..