Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Aslında bir bilsen...

Aslında bir bilsen...
 

Hiç bir zaman seni kucak dolusu hayal edemedim aslında.
Sana nasıl sarılınır...?
Nasıl sımsıkı sararım vücudunu kollarımın arasında...?
Göğsün göğsümü nasıl ısıtır...?
İki elim arkanda kavuşur mu...?
Gözlerim başının yanından karşıya uzaklara mı bakar, gölgene mi yerdeki...?
Burnum saçlarına mı, boynuna mı sırnaşır...?
Bilmiyorum.
...

Sana dair hatıralarımdan çok hatırladıklarım var.
Unutmaya çalıştıklarımdan çok akılda tuttuklarım ve bazen, adını ''Şey'' koyduğumuz hiçliğe rağmen yaşattığım umutlarım var.
...

Aylar öncesiydi bilmem hatırlar mısın?
İsmi lazım değil bir cafeden alel acele çıkmıştın.
Gün geceye, alkol kana kana karışmıştı çoktan.
Koşmuştum peşinden.
Karşında dikilip, yalnızca gözlerine bakıp anlamaya çalışmıştım.
Gözlerine baktığım kar kaldı o geceden.
Birde kokun.
...

Boynuma yasladın burnunu ve içine çektin.
Hatırlıyor musun? Bu ilkti.
Sana ilk yakınlığım.
Ben hiç unutamadım..
...

Bir bilsen nasıl merak ediyorum sana nasıl sarılınır?
Göğsün göğsümü nasıl ısıtır?
Aslında...bu günah tende nasıl buharlaşır?
Bir bilsen...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..