Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Haziran '17

 
Kategori
Deneme
 

Aslında çılgınca şeylerden bahsetmek istiyorum!

Aslında çılgınca şeylerden bahsetmek istiyorum!
 

Mesela Türkiye’de insanların, refah, huzur ve mutluluk içinde adil bir düzende yaşadıklarını hayal etmek istiyorum.
 
Tek burnun kanamadığı, namus davalarının olmadığı, sevgi ve özenle, çocukların sistematik bir biçimde planlı ancak hidayetle yetiştirildiği bir Türkiye yazmak istiyorum sizlere.
 
Parlamentoda mutlu, mesut insanların birbirini iğnelerken aşağılamadığı, kadınların eşitlikçi bir bakış açısıyla yetiştirildiği, cinselliğin din adamlarına sorulmadığı ve haftada en az 4 kez seks yapılan, cinsel sağlıklı bir ülkeden bahsetmek istiyorum sizlere. Bunu yazdığım için ayıplanmayacağım bir ülkede yaşıyor olmaktan bahsetmek istiyorum sizlere.
 
Hukuka hüküm giydirilmeyen kendi kural ve normları içinde serbest ve özgür bırakıldığı, egemenliğin gerçekten demokrasi kurumlarınca belirlendiği bir Türkiye’den!
 
Çok şey istiyorum değil mi? İşte bu yüzden bütün bu fasılları açamıyorum sizlere, nasıllardan bahsetmiyorum, sevgiden, aşktan, cinsellikten bahsedemiyorum sizlere. Anlatacağım hiçbir şey "bu ülkenin yararının dışına bir şey olmayacak ama susmayı tercih ediyorum yıllardır" diyemiyorum sizlere. Bu kadar anlatıp gerçekleri anlatamayıp ağzımda lafı sürekli gevelemekten bıktım usandım artık.
 
Size güzelliklerden bahsederken hayallerimden bahsetmekten yoruldum. Oysa size olabileceklerin çok kolay yapılabileceğini söylesem bana inanır mısınız? Hayır, inanmazsınız.
 
İşte sırf bu yüzden bile bu ülkeyi dönüştüremiyoruz çünkü hiçbir şeye inancımız kalmadı!
 
Aslında size çılgınca şeyler yazmak istiyorum ancak yazamıyorum!
 
Heyhat!
 
 
 
 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..