Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '13

     
    Kategori
    İlişkiler
     

    Aslında hepimiz severiz

    Aslında hepimiz severiz
     

    Bugün yoldan herhangi bir insanı durdurun ve hayatta neleri sevdiğini  veyahut nelerden hoşlandığını sorun kişi size kitap okumaktan başlar paraşüt yapmaya kadar gider .

    Ama ben bunlardan değil. Sevgisinin arkasında duramayanlar bahsediyorum

    Evet aslında hepimiz birşeyleri, birilerini seviyorduk ( kitap okumak, müzik dinlemek , insanı sevmek, futbol oynamak, dans etmek, çılgınlık yapmak vs ) yinede aramızda mesafeler vardır

    Kişiye sorarız sevdiğin sey nedir diye?

    - araba yarışlarını sevdiğini, bir kızı sevdiğini söyler

    Sorarız ee peki abi, abla hiç hayatında araba yarışı yaptın mı?

    - Yoo der. Çünkü yapamadığı o tutkuyu sever ama o bile habersizdir

    Soruyu sorunca utananlar  kafasını çevirenler olur, çünkü onlarda farketmemiştir.

    NEDEN NİÇİN sevdiklerini

    Ben söyleyeyim sevmek kolaydır, arkasında durmak zordur...

    Hayatımda hiç yapmadım ama seviyorum demek kolaya kaçar... 

    Sonra deriz kıza sevdiğini söyledinmi yani sevdiğin sonuçta aradaki ciddiye merak edilir hep!

    Sanki benim sevdiğim gibi ne ciddiyeti kimden bahsediyorsun bakışı atar yani onun haberi yok kendimizce seviyoruz hesabı...

    Yahu  kalkın yerlerinizden bakın etrafa keşfedin, korkmayın doğadan,  insanlardan, azıcık cesaretli olup bağıra bağıra söyleyin sevdiğinizi, gerçekten yapmak istediklerini yapın şu hayatta.

    Neye varız diye düşünün, ve tekrar düşünün hayatta yapabilme arzusuna inanın bırakın asosyaliği etrafınızdakilere GÜLÜMSEYİN

     
    Toplam blog
    : 1
    : 176
    Kayıt tarihi
    : 06.01.13
     
     

    Hayat şartları ve kendi isteğim üzerine üniversiteyi bırakıp gelen ve tekrar ygs ye hazırlanan bi..