Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aslında kızmıyorum Aşk'A...

Aşk nedir sorusunu duyanlara sordum,

Ve özellikle gözlerinin içine baktım.

Ya duyduğum cevap tatmin etmedi,

Yada bakışların 'yalan söylediğine' şahit oldum...

Demek ki aşk ;

Başlı başına akıl tututlmasıydı...

Zihinsel ve fiziksel bir engelin kenarında,

Türkçe'deki anlatım bozukluğunun da tam ortasındaydı...

Aynı anda,

Heycanı, mutluluğu,

Hüznü ve acıyı bir arada yaşamanın, başka nasıl açıklaması olabilir ki...

İnsanoğlunun belki de arayıp da bulamadığıı,

Analitik olarak düşünemediği,

İlimin, bilimin ve insan fizyolojisinin yeterli gelmediği,

Sonunun bi şekilde ''psikolojik harekata' dönüştüğü bir durum hali var mı ki?

Aşk yazarken bir kelime,

Okurken de tek hece olarak telaffuz ediliyor da,

Biz niye okurken ağlıyoruz,

Yazarken ağlıyoruz,

Severken ağlıyoruz,

Ayrılırken ağlıyoruz,

Hatırlarken ağlıyoruz,

Gülerken ağlıyoruz,

Nedir bu kelimeyi bu denli anlamlandıran,

Gözyaşımızın yada sevincimizin nedeni yapan...

Ağaoğlu gibi, bu değil, bu değil, bu da değil....!!

O değil, bu değil de, ne !!

Kimsin sen,

Kimsiniz...

Belamısınız,

Aslında kızmıyorum Aşk'a,

Aşık olduklarıma, aşkı yaşayanlara...

Bu yanlızca sitem.

Ben aşkı hep acı bildim,

Hasret bildim, özlem bildim,

Hep bir kavuşamama hali bildim,

Ben hep Haluk levent'in söylemlerinde takılı kaldım... '' En güzel aşk, zor olandır'', dedim.

Hayatımı aşka adamadım belki ama,

Yüzümün en çok güldüğü,

Yada en çok hüzünlendiği anları, Aşk'a

Aşık olduğum insanlara borçlu kaldım...

Hayal kurmayı,

Umut vaadetmeyi,

Kısacası yarını düşünmeyi öğrendim,

Öğrendikçe büyüdüm,

Büyüdükçe hiçbirşey öğrenemediği mi de farkettim...

Ben günahsız da değilim,

Günahlardan arınması gereken kişi de değilim,

Ama

Kaderimse böyle sevmek,

Bırakın anam ağlasın,

Ne diyeyim ;)

 
Toplam blog
: 3
: 2802
Kayıt tarihi
: 11.11.12
 
 

Özel bir bankada çalışıyorum. Bir gördüğünü, bir de duyduğunu unutmayanlardanım. Tipik bir başak ..