Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Aslında ne rakıyı severim ne de şarabı

Aslında ne rakıyı severim ne de şarabı
 

Aslında ne rakıyı severim, ne de şarabı

Ama balığın ızgarasını da kaçırmam hani

Közün üstünde nar gibi kızarmış istavriti

Üstüne limonu şöyle sıkar ekmeğe koyarım

Yanına bir başta soğanı kırdım mı değme keyfime

Aslında ne rakıyı severim ne de şarabı

Beyaz peynir ile kavunu da aramam hani

Demledim mi balıktan sonra semaveri

Birde buldu isem sohbet edecek birilerini

Hele muhabbete şiir de girmiş ise değme keyfime

Aslında ne rakıyı severim ne de şarabı

Ben istavriti ızgarada mezgiti tavada severim

Yanında birde çoban salatası olsa o da güzel olur hani

Hiç biri olmasa da olur unutmamalı soğan ile ekmeği

Ha bir de suyun sesi gelmeli kulağıma yakından

Aslında ne rakıyı severim ne de şarabı

Ben muhabbeti severim karşılıklı derinden

Biraz edebi olmalı anlatılan sözler derim ben

İçmediğim için rakıyı şarabı sallanmam deprem olmuş gibi

Bir tek edilen muhabbet ilgilendirir beni

Gönül bu ya ister arada balık yemeyi

Hasan gençay 09 07 2008

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..