Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '14

     
    Kategori
    Kişisel Gelişim
     

    Aslında neden bahsettiğimi bilmiyorum...

    Fakat birşeyler yazma gereğinde hissettim kendimi.

    Üniversite eğitimimi tamamladıktan sonra belli bir süre mesleğimi devam ettirip daha sonrasında iş kurmaya karar verdim. Buna son 1 yıl içerisinde karar verdim ve biraz geç olduğunun farkında oldugumu da belirtmek istedim ve internette araştırma yaparken Milliyet Blog'u gördüm. Birşeyler yapmak istiyorsam bana saçma gelen tabularımdan kurtulmam gerektiğine inandım ve üye oldum.

    1. kural, hiçbirşeyin tesadüf olmadıgını kanaatine vardım. Birşeyler gerçekleştirmek için aklımdaki sorulara cevaplar bulmaya çalışırken bi de fark ettim ki sorularıma sorularla karşılık veriyorum. Aslında cevabı bilmediğimden değildi sorular, fark ettim ki gerçekten insanoğlu mükemmeliyeti istiyor...

    Ve sorular tamamlandığında blog'u tamamlayacağım. Bu arada buraya yazıyorum çünkü dediğim gibi tabularımı kırmak ve fikirlerinizden yararlanmak...

    SAYGILAR...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 53
    Kayıt tarihi
    : 10.04.14
     
     

     Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi ..