Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Asma beni

Asma beni
 

Asma beni yüreğindeki dar ağacına

Anlatmama izin ver önce, bi dur hele

Hiç haklı tarafım damı yok! nasıl olsun….

En iyi sen biliyorsun neler yaşadığımı

Diri diri bir bataklığa gömüldüğümü

Kalp atışlarımın sesini hiç duyamadan soldu yaşam

Ölmek, belki en kolayıydı tercihler arasında 

Evet, suçumun günahında kesiliyor nefesim

Benim değil yalnız, senin de seçimin

Elimi tutmasaydın eğer, bakmasaydın gözlerime

Peşine düşmezdi gönlüm sersemce

Bir bulutun içinde sakladım seni

Karardı hava yağmur gelecek gibi

Çırpınmak boşu boşuna kandırarak kendini

İşte en büyük gerçek yağıyor yağmur şimdi 

 
Toplam blog
: 111
: 161
Kayıt tarihi
: 24.12.11
 
 

1965 Zonguldak doğumlu ve halen Zonguldak'ta yaşamaktayım.Yazarım ve çeşitli platformlarda sunucu..