Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '17

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Aşmak için hareket

Aşmak için hareket
 

Salih Arıkan demokrasi nöbetinde


Cumhurbaşkanlığı himayesinde Türkiye Beyazay Derneği,Gençlik ve Spor Bakanlığı, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, tarafından yürütülen engelli ve engelsizlerin birlikte Spor yapmalarını amaçlayan bir Proje. Spor gezi ve diğer faaliyetler amaç birlikte yaşama kültürünü arttırmak. Bu kampanyanın birde şarkısı var Aşmak için Hareket. Sözleri Sayın Genel Başkanımız Lokman Ayva’ya ait. Müziği ve seslendirme Kıraç ben bu şarkının toplumca bilinmesini ve tanınmasını istiyorum. Çünkü sözleri ve müziği çok anlamlı ve güzel. Bu şarkının topluma çok şey katacağını düşünüyorum. Farklı bir güzellik katacak. Çoluk Çocuk, Pikniğe gidiyorsunuz, ve Kırac’ın Aşmak için hareket şarkısını dinliyorsunuz. Hem eğleniyor hem de düşünüyorsunuz. Ben yine bir Radyo Programına çıkarsam bu şarkıyı çaldıracağım. Tüm Radyocu ve TV Programcısı arkadaşlarıma tavsiye ederim.

Salih ARIKAN

Kıraç - Aşmak İçin Hareket

https://www.youtube.com/watch?v=dRlIgRJS9mQ

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..