Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Sertifika Programları
 

Asmek

Yukarıdaki başlığın açılımını merak edenler için hemen açıklıyorum"ANTALYA SANAT VE MESLEK EDİNME KURSU" Antalya Büyükşehir Belediye Başknlığının yılda iki kez düzenlediği ve bir çok dalda eğitim vererek, Sertifika verdiği proğramların, şehir halkına çok büyük katkısı olduğu kanaatindeyim.

Ben de bu kurslardan "Bilgisayar" bölümüne gidiyorum. Meğer Bilgisayar hakkında fazla bir bilgim yokmuş. Çok fazlası ile yararlandım. Benim gibi emeklilerin, böyle kurslara gitmeleri, hem çevresindeki insanları tanıması, hem merak ettikleri hususları öğrenmleleri, çok hoş bir olay. Herkese tavsiye ediyorum.

Ha... Antalya'da yaşamayanlar için, söyleyebilecek her hangi bir sözüm yok. Hiç kimse Belediye'yi övmek için yazdığımı falan zannetmesin. İyiye iyi, kötüye kötü. Turizmin Başkenti isimli bloğumda, nasıl Belediye'yi eleştirdiysem, burdada verilen yararlı hizmeti anlatmak, bir insanlık görevi.
 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..