Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '07

 
Kategori
Astroloji
Okunma Sayısı
10615
 

Astroloji tahminlerim: Bu hafta sizi neler bekliyor?

Astroloji tahminlerim: Bu hafta sizi neler bekliyor?
 

Koç
Bu hafta dostlarınızla birlikte eğlendirici etkinliklere katılabilirsiniz. Ancak eğlenen siz değil de daha çok dostlarınız olacak gibi görünüyor. Düştüğünüz komik durumlara gülecekler. Fermuarınızı açık unutma, ağzınızın kenarında yemek artığı, dişlerinizin arasında maydanoz parçası kalması vs bunların en basiti mesela. Tabii bu durumlarınızla eğlenen dostların nasıl dost olduğunun takdirini de size bırakıyorum artık. Bence ilişkilerinizi gözden geçirme zamanı geldi de geçiyor bile.
Sağlık: Kenelere dikkat! Dostlarınıza bir eğlence bahanesi daha vermeyin.
Aşk: "plajda, piknikte başlayan aşklardan hayır gelmez" derdi anneannem; yine de karar sizin.
Para: dostlarınız sizi çok paralı biri sanıyorlar.

Boğa
Haftanın ilk günlerinde “Kamber Abi” diye birisiyle yolun kesişebilir. Onu görünce ikinci yarısında zaten başka bir şey düşünmeye fırsatın olmayacak. Bu abi ilerde hayat arkadaşın da olabilir kayınpederin de, orası sana bağlı. Bence telefon numaranı, msn adresini falan hemen verme ya da yanlış ver. Gazozu, kolayı bardaktan içme, kapalı kutudan iç. İnsanoğlu işte, çiğ süt emmiş, ne olur ne olmaz.
Sağlık: idare eder.
Aşk: Kamber abi dedim işte başka ne diyim?
Para: Kamber abinin ortak büfe açma tekfline hemen atlama. İyi para var diyolar ama o bu iş için ne kadar doğru bir adam?

İkizler
Haftanın ilk yarısı rahat, ikinci yarısı zorlu geçecek. Bu zorluk da ilk yarıda ertelediğiniz işlerin ikinci yarıya yığılmasından kaynaklanacak, her zamanki tembelliğiniz yani. Ama sıkmayın canım yetiştirirsiniz nasılsa. Maddi sıkıntınız bitecek. Balık ve Yengeç burcundan dostlarınıza yakın durmanız yeterli. Başak burcundan birini dövme saplantınızdan vazgeçebilirseniz enerjinizi daha verimli işlerde kullanabilirsiniz.
Sağlık: karaciğere dikkat! “hava sıcak, yumulayım soğuk biraya; yeni bir yaş üzüm rakısı çıkmış deneyelim abi” diye diye genç yaşta nalları dikebilirsiniz, sonra söylemedi demeyin.
Aşk: Şakira.
Para: her zamanki gibi kıt, ama umut yok değil.

Yengeç
Bu hafta sizin açınızdan işler süper. Bu durum da sizin kredibilitenizi hayli yükseltiyor. Hemen mortgage kredisi için en yakın bankaya başvur. Vermezlerle beni kefil göster. Bir ev almak için bütün koşullar bir araya gelmiş durumda. Zaten burç haritandaki evin de bunu destekliyor. Ama almadan beni mutlaka gör, emlakçı arkadaşım var. Komisyonda yaparız bir kıyak, sonra o parayla kafa çekmeye gideriz tamam mı?
Sağlık: cillop.
Aşk: kredi için başvurduğun banka şubesindeki oğlana/kıza dikkat, ama önce yüzük parmağına.
Para: sınır ötesi.

Aslan
Lider yaratılışlısın biliyorum, ama Deniz Baykal da lider, Devlet Bahçeli de Cem Uzan da. Hangisinin yerinde olmak istersin? Bana sorma hiç. Benim zaten liderlikle işim olmaz. Sen en iyisi okulda sınıf başkanlığı ya da kütüphane kolu başkanlığından gayrı bir şeye aday olma. Başımıza ne geldiyse senin gibilerin liderlik tutkusu yüzünden geldi zaten. Rilaks ol, Salinger oku, Kurt Vonnegut oku, hayatın değişsin.
Sağlık: valla bizim akıl sağlığımız da biraz sana bağlı.
Aşk: yav şu sen ve maymunla ilgili fıkrayı hatıraladım da, kıh kıh kıh.
Para: senin paran burda geçmez, hesaplar benden.

Başak
Bu hafta iki İkizler burcu elemanından nefis bir kötek yiyebilirsiniz. Yani ağız burun dağılmacasına. İşin kötü tarafı yediğiniz dayağın etkisi dörtle çarpılacak. Dikkatli olun, bu hafta İkizler burcu mensuplarıyla dalaşmayın, hatta mümkünse onlara üç metreden fazla yaklaşmayın.
Sağlık: başka bir şey söylememe gerek var mı?
Aşk: nanay.
Para: paranın ne önemi var, mühim olan insanlık.

Terazi
Yav ne zormuş bu astroloji yazısı yazmak. Valla bittim. Sıra takip etmediğim için de sen en sona kaldın. Yok, genelde sen de iyisin bu hafta. Dengeci yanın çok şeyi dengelemeyi başarıyor. Yalnız bi ara şu pazar tezgâhlarındaki terazilere de göz atsan diyorum. Geçen pazardan iki kilo domates aldım, eve gelip mutfak terazisinde tarttım inanır mısın iki kilo diye iki yüz elli gram domates vermiş herif bana. Yok gidip itiraz edecem ama tırsıyorum, hepsi aşiret bunların, sonra hem o iki yüz elli gramdan hem de sağlığımdan olurum.
Sağlık: içindeki terazi mikroplarla antikorları dengede tutuyor, o yüzden nasıl olduğuna ben de karar veremedim.
Aşk: orta karar
Para: borsa daha da yükselebilir ama sen parayı dolara bağladın çıkamıyorsun da şimdi.

Akrep
Abi/abla sen zaten isminle bitirmişsin olayı. Böyle bir burca sahip olana ben nasıl olumsuz yorum yapabilirim ki? Bu hafta ve önümüzdeki bütün haftalar gökyüzü senin için muhteşem. Her konuda kazanman için kılını kıpırdatmana bile gerek yok. Eğlence bol, para gani, mal mülk Karun’u evine yatılı hizmetçi alacak kadar. Daha ne diyim?
Sağlık: panzehirin bulunuyor muydu abi senin? Yok, kendim için sormuyorum yanlış anlama.
Aşk: aşk sana aşık abi, o derece yani.
Para: on numara, şans topu, sayısal loto ve bütün at yarışları sana çalışacak bu hafta.

Yay
Bizde eskiden takla atmaya “dombalak aşma” denirdi. Otuz beş yaşın üzerindekiler hala öyle diyor ama yeni nesil unutmuş bu güzelim lafı. Bence bu sene Fener Roperto Karlos sayesinde Avrupa’daki bütün kupaları toplar. Hatta İngiltere Premier League şampiyonu bile olabilir. Bu arada domates ne ucuzladı değil mi? Daha bir iki hafta önce iki buçuk yetele’ydi bugün düşmüş 65 kuruşa, yüzüne bakan yok. Yahu lafı dolandırıyorum anla işte, yıldızlar bu hafta senin için pek de iyi şeyler düşünmüyorlar. Aralarında fısıltıyla konuşurlarken işittim bir şeyler ama boşver yorma kafanı sen.
Sağlık: yaz nezlesi.
Aşk: desperate housewives.
Para: dolar yılın en düşük seviyesinde, al istif et biraz.

Oğlak
İnsanoğlu senin neslini tüketme kararı aldı, bundan haberin var değil mi? Eh, en sevdiğin yiyecek ağaç fidesi olunca ben olsam benim de neslimi tüketirler. Sen sen ol, vazgeç şu tazecik fidanları yeme tutkundan. Başka tatları da dene. Enginar süper bir gıdaymış mesela, ben de tadına yeni baktım, bugüne kadar niçin yemediğime şaşırdım valla.
Sağlık: valla ben uyardım, gerisi senin bileceğin iş.
Aşk: umarım azgın teke sendorumuna yakalanacak yaşa gelebilirsin.
Para: ne yapacaksın sankim.

Kova
Bu kadar iddiasız bir burç ismine sahip olanın aslında ben bakla falına bile bakmam. Ama meslek etiği gereği ilgileniyoruz işte. Bu hafta da her zamanki gibi çok çalışacaksınız. Çalışın çalışın, yarın küresel ısınma dünyayı bir mikrodalga fırına çevirdiğinde neye yarayacak bakalım bu emekleriniz? Bence bütün Kova’lar birleşip ya bu burcun adının değiştirilmesi ya da önüne “cesur”, "şanlı" falan gibi bir sıfat eklenmesi için bir imza kampanyası düzenlemeli. Bakın her seferinde ciddiye almak için zorluyorum kendimi. Aksi halde her hafta harcarım ben seni.
Sağlık: Bugünlerde saat 11:00’la 16:00 arası doğrudan güneş ışığına maruz bırakma bünyeyi.
Aşk: “aşk bir sudur” demiş İSKİ müdürü beyefendi ve eklemiş, "o da bizde yok”.
Para: atsana bi sakal.

Balık
İkizler Burcundan bir astrolog sizden borç isterse tereddüt etmeden verin. Ödeme ihtimali yüksek. Ödemeyip üzerine yatsa bile vicdani borç olarak ilerde sizin için sürekli olumlu astroloji tahminleri yapacaktır. Bu hafta süpersiniz. Yani gökyüzünde ne kadar gezegen varsa hepsi sizin iyiliğiniz için el ele kafa kafaya vermiş çalışıyorlar. O kadar diyim yani. Sağlık: astronot olacak derecede sağlıklısınız.
Aşk: ama herkes size hasta.
Para: Cebinde bol para bulundur. (Astrologun eşkali: erkek, gözlüklü, kır saçlı, çene sakalı var, hatta üstte fotosu var!)

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Güzel yorumlarınızı, pardon yıldızlardan baktığınız ve gördüğünüz haftalık bülteniniz süper. Ama kendime kızdım şimdi akrep olmak varken (baya torpilli) sabredememişimde nisan ayında doğmuşum. Üstüne bide koç burcu olmuşum ilk burç ya yazı ilerledikçe açılmış düşünceler bzimkisi sönük kalmış diğerlerinin yanında. Ellerinize sağlık, takipte olacağım burcumu. sağlıcakla kalın... saygılar...

nebahat demirbaş 
 03.11.2007 1:07
Cevap :
Çok sağolun efendim. Bu konuya epey ara verdim ama tekrar dönmeyi düşünüyorum. En çok yorum yazan burçlara da torpil geçecem, haberiniz olsun :))) Sevgiler, selamlar...  04.11.2007 13:52
 

Nedir yaa bu başak burcuna düşmanlık..Ne yani..ne kötülüğümüzü gördünüzde bukadar laf niee..sorarım sizee!!

gülçin yildirim 
 02.08.2007 10:28
Cevap :
Gülçin Hanım o anlık bişeydi, geçti şimdi. Merak etmeyin bu aralar iyisiniz :) (Laf aramızda, Başak Burcundan bir arkadaşıma çok kızmıştım:)) Sevgiler...  02.08.2007 19:17
 

İnanın ben önce ciddi bir burç değerlendirmesi zannettim ve esprilisini yazmayı düşündüm. Zira geçen sene internette bir yerde okumuş çok gülmüştüm. Sizinki de espriliymiş. Ama bir müddet sonra bir deneme de ben yaparsam kusura bakmayın. Sağlıklı ve mutlu günler.

Mustafa Mumcu 
 15.07.2007 0:08
Cevap :
Teşekkür ederim Mustafa Bey, beğenmenize sevindim. Ne demek efendim buyrun deneyin, siz de yazın. Konular kimsenin tekelinde değil elbette. Selamlar...  15.07.2007 22:49
 

bu arada habire başakla çakışıyorsun, ne istiyorsun benim burcumdan bakimm...

Ruksan İLDAN 
 13.07.2007 11:27
Cevap :
Sevgili Ruksan, bu hafta tersliğim Başak burcuna denk geldi, bunda biraz da gıcık olduğum birinin Başak burcundan olmasının payı var :))) Ama her hafta böyle olacak değil elbette, çabuk geçer benim sinirim! Sevgiler, selamlar...  13.07.2007 11:38
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 431
Toplam yorum
: 4967
Toplam mesaj
: 287
Ort. okunma sayısı
: 3558
Kayıt tarihi
: 30.06.06
 
 

Anahtar kelimeler: Antep, İstanbul, Haziran, İkizler, Beşiktaş, MÜ İletişim Fakültesi, Gazetecilik. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster