Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

At kendini denizeee..

At kendini denizeee..
 

Deniz deniz..
Özledim seni, bekle 2 güne geliyorum.
O çılgın dalgalarını da o sessiz huzur veren halini de, kokunu sonsuzluğunu, doğurup batırdığın güneşi de özledim.
Az kaldı geliyorum..
Hep söylediğim gibi '' At kendini denize'' yapacağım yine.
Kulaçlarım bitmeyecek, nefesim tükenmeyecek.
Özledim seni.
Meraklı ben, görmeden yapamam biliyosun.
Bakalım hangi balık arkadaşlarla tanışacağım bu sefer.
Rüyamda şu sevimli yunusu gördüm ama bakalım o da orda olacak mı?
Az kaldı geliyorum.
Esasında ben hep senin yanında olmak istiyorum.
Bakana mail atacağım sevenleri ayırmayın diye:)
Ben denizi seviyorum, beni onun yanına verin:)
Az kaldı.
Atacağım kendimi denize....
 
Toplam blog
: 71
: 2134
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1979 doğumluyum. Severek ve isteyerek girdiğim tıp fakültesini bitirdikten sonra veterinerlik de oku..