Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '12

 
Kategori
Haber
 

Ata-kaya

Ata-kaya
 

Kayalardaki Atatürk Portresi. Kütahya.


Kayalarda Atatürk'ü gördünüz mü?

Kütahya'nın Eskiyüreğil Köyü'nde bir kayanın üzerindeki Atatürk görüntüsünü görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyorlar. Köye gelen yerli turisler de Ata-Kaya'nın  fotoğraflarını çekiyorlar.

***

Haber Türk'ten bir haber:

Atatürk  Cumhuriyetimizin   kurucusu ve dünyanın  önde gelen liderlerinden biridir. İyi bir idareci,yönetici, sağ duyulu insan,  dirayetli  bir komutan , cesaretli ve iyi düşünen, geleceği bilen,gören veanlayan  bir siyasetçi ve  her yönüyle örnek bir devlet adamıdır.  

Atatürk aramızdan  ayrılalı 74 yıl oldu.  Fakat o  hala bizimle birliktedir. O'nu  her yerde görmek mümkündür. Ankara’da , Kocatepe'de,  Çanakkale'de, Galiçya'da, Anafartalar'da,  Dünlupınar'da,Sakarya'da  Kütahya'da,  Afyon'da, Amasya'da, Samsun'da, Sivas'ta , Erzurum'da   ve  Anadolu'nun her yerinde O'nu görmemiz olasıdır. O gerçek anlamı ile  bir halk adamıdır...Bu açıdan büyük savaşlara  bizzat katılarak ve zaferler kazandı.. .

Anadolu dağlarında, bitmez, tükenmez sarp kayalıklarda  Atatürk'ü  bulutlarda ve kayalarda bilen O'nun  tıpa tıp partresini görenler bile  vardır.  Bir ara ben de  O'nu bulutlarda görmüş ve fakat elimde bir fotoğraf makinası olmadığı için tesbit edememiştim. Ne denli  üzüldüğümü  anlatamam.  Fakat  şimdi görüyorum  bugün  elime aldığım  günlük  bir gazetede ( Haber Türk ) 'te   Ata'nın  portresi  kayalıklarda görülmüş ve fotoğralarla tesbit edilmiştir...O'nu tesbit eden  ve gören aydınlık  gözleri  öpesim gelir.... 

20 Kasım 2012  tarih ve  günlü  Haber Türk gazetesinin verdiği haberi aynen   yazıp  burada sizlerle burada   paylalaşmak istiyorum:

Haber Türk Gazetesi aynen şunları  yazıyor:

ATA-KAYA :

KÜTAHYA' nın  Eskiyüreğil Köyü’nde bir  kayanın üzerindeki Atatürk portresini görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyorlar. Köy sakinlerinden Mehmet Ali Cica, Atatürk’e benzeyen kayayı görenlerin çok duygulandığını ve bu anı hemen fotoğrafladığını  söyledi.

Afyonkarahisar’dan  Eskiyüreğil Köyü'ne gelen Mehmet Car isimli vatandaş, “ Ben fotoğraf çekmeyi çok seviyorum. Boş zamanlarımda sık sık doğa fotoğraflarını çekiyorum.  Eskiyüreğil Köyü’nde de doğa fotoğrafları çekerken Atatürk’e benzeyen kayayı  gördüğümde çok  şaşırdım. Ve hemen bu anı fotoğraflamak istedim. Allah Atam’ızın  büyüklüğünü kayalarda bile gösteriyor” diye konuştu. İHA.

Aslında halkımız arasında  Atatürk konusunda  onunla ilgili bazı mücizelerin olduğunu söyleyenler bile vardır.... Kayalardaki bu  tıpa tıtıp  Atatürk'e benzeyen kayalar insanı düşündürüyor... Bu  resim Atatürk portresi sadece  bir gazetenin  köşesinde  yalnız kalmamalıdır. Kitaplara girmelidir  ve arşive alınmalıdır. Hatta müzelerde Atatürk'le  ilgi köşelerde   özenle  ve önemle bir çerçevede  yer vermlelidir.... Bu portreyi bulan, tesbit eden  ve  Haber Türk'e  teşekkürler ediyorum. İlgi duyan herkese selam olsun diyorum.... 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..