Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '06

 
Kategori
Haber
 

Ata'm ruhundan utandım bugün!

Ata'm ruhundan utandım bugün!
 

Yüreğimden gemiler geçti bugün. Canhıraş çığlıklar atan martılar ise üzerimde…

Bir resmine baktım Ata’m, bir de kendime. çok yaşlı bir ruh var bu bedende! Oysa sen...

Sen gideli kaç yıl geçmiş aradan?

Hem çok uzak, hem çok yakın. Zaman değil midir en büyük düşman?

Çok değiştik senden sonra Ata’m!

Ne ilkokul yıllarında içilen andlar ne de ezberden okunan o ilkeler, sayılan dökülen rakamlar…

Sadece sınav kağıtlarında kalmış inkılaplar! Bir de nasıl bu kadar kısa sürede olur diye şaşırmalar…

Artık bizim ruhumuz kalmadı Ata’m!

Adımız silik, yabancı her şey. Halk gücünü çalmış emperyalist güçler.

Atılan imzalar, dönen oyunlar, her an artan kahkahalar!Bir yanda aç insanlar, ölen çocuklar!

Bir yanda ortaya saçılan dolarlar! Her evin önünde, cami avlusunda bayrağa sarılı tabutlar!

Dağlarda özgürlük savaşçısıyız diyen eli kanlılar!

Vatan satılık!

Vatan asılık!

Vatan hastalanmış!

Vatan ağır kanamalı!

Vatan komalık!

Senle beraber gitmiş halk ruhumuz!

Senle beraber gitmiş umutlarımız!

Senle beraber gitmiş insanlığımız!

Yüreğimden gemiler geçti bugün, üzerimde martılar!

Not: Çok utandım ruhundan!

 
Toplam blog
: 55
: 2440
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

İçimde devamlı yanıp tutuşan bir yazma aşığı taşıyorum. O yazar olduğunu bilmiyor henüz. Hangi di..