Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

10 Kasım '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

ATA'sını anarken ağladı ve ağlattı...

ATA'sını anarken ağladı ve ağlattı...
 

Gizem Uzun


İlköğretim okulu öğrencisi Ata’yı anarken ağladı…

Türkiye Cumhuriyeti’nin Kurucusu Ulu Önder Atatürk’ün , ebediyete intikalinin 71. yıldönümü dolaysıyla Büyükçekmece de düzenlenen etkinlikte Gizem Uzun adlı ilköğretim öğrencisinin şiirini okurken göz yaşlarına boğulması etkinliğe katılanları göz yaşlarına boğdu.

19 Mayıs İlköğretim Okulu’unda gerçekleştirilen anma toplantısında 19 Mayıs İlköğretim Okulu öğrencilerinden Gizem Uzun’un Atatürk’ü anlatan şiirini hıçkırıklarla okuması protokol başta olmak üzere tüm salonda gözyaşlarına neden oldu. Atatürk’e bu milletin vefa borcunun olduğunu belirten Gizem Uzun, şiirini okurken aniden duygulandığını göz yaşlarına hakim olamadığını söyledi.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..