Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Ata'ya sitem

Ne kadar da düşmanların çoğaldı, sevmeyenlerin arttı, yazar çizer takımından tut da sıradan insanlara kadar. 

Niye kurdun şu cumhuriyeti sanki, ömrünün en güzel yılları düşmanlarla savaşarak geçti, sırtın sıcak bir döşek dahi görmedi. 

Türbanlı bir genç kız televizyonda konuşuyor, Humeyni' yi seviyorum, Atatürk' ü sevmiyorum diyor. Ne kadar da soğukkanlı ve sakin söylüyor. Fikir özgürlüğü güzel bir şey aslında. Peki bu gençleri kimler yetiştiriyor, cumhuriyetin her türlü nimetlerinden yararlananlar sinsi sinsi, çoğu zaman da alenen cumhuriyeti yıkmaya çalışıyorlar. Medyaları var, yazarları var, finans destekçileri var, taraftarları var. 

Odama iş için gelen vatandaş kanun bilmiyor, yetkili dinlemiyor, işim olsun istiyor, hakaret ediyor, ağzına geleni söylüyor. İşte o anlarda Atam, sen geliyorsun aklıma, keşke kurtarmasaydın bu vatanı, bu koltuklarda bir yunanlı otursaydı vatandaş böyle konuşabilir miydi, nasıl çizme öpülürmüş görürdü o zaman. 

Önemli devlet adamlarımızdan Celal Bayar ilerlemiş yaşında ' Atatürk' ü sevmek ibadettir' demişti. Anlayana çok değerli bir söz bu aslında. 

Facebook sayfama şöyle bir kurgu sözün paylaşımı gelmişti.' Fikir ve düşüncelerimi beğenmiyorsanız heykellerimi yıkın' Oraya şöyle bir yorum yazmıştım: ' Kalbimizdeki dev heykelini yıkmaya kimin gücü yeter' 

Bugün ortadoğu ülkelerinin durumuna baktığımızda bu millete nasıl büyük bir eser bıraktığını daha iyi görüyoruz. 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..