Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '20

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Atalarından Mesaj Var

ATALARINDAN MESAJ VAR

Hayatta olmayan atalarımızın enerjisi DNA içindeki kayıtlardan dolayı bizimle olmaya devam eder. Bugün dünyada olmamıza aracı olan tüm ataların hikayeleri, yaşadıkları, yaşamadıkları, yaşayamadıkları nesil devam ettiği için aktif bir şekilde dünyada duruyor. Ruhları bu dünyadan ayrılmış olmasına rağmen yarım kalan ve tamamlanan tüm hikayelerin enerjisi yaşayanlara miras oluyor.

Bu enerjiler hayatımızda görünen ya da görünmeyen etkilere sebep olabiliyor. Tamamlanmış hikayeler sırtımızda destekleyici bir el olabildiği gibi yarım kalan hikayelerin enerjileri yolu zorlaştırabilir. Tüm ata hikayelerini öğrenmek ve bilmek mümkün olmayabilir. Bu konuda Aile Dizimi, Aile Draması gibi tekniklerden destek alabilirsiniz. Atalarla nasıl bağ kurulur sorusunun cevabını “Yaşamın Gizli Sözleşmesi” kitabımda yaşanmış hikayelerle aktardım.

Hayatınızda birçok çabaya rağmen olmayan, tamamlanmayan, ilerlemeyen konular varsa aşağıdaki cümleleri sakin zamanlarınızda içinizden geçirip özgürleşmeyi yapabilirsiniz.

“Sevgili atalarım, varlığınıza saygı duyuyor, hepinizi onurlandırıyorum. Yaşamlarınızda olan, olmayan, olamayan her şeyi affediyorum. Sizin sebep olduğunuz tüm negatif hikayeler için payıma düştüğü oranda af diliyorum. İçinizde hayır dua almayan, ah, beddua alan, lanet okutanlarla bağlarımı kesip hayır dua alanlarla bağ kuruyorum. Yarım kalan enerjilerin varlık alanında tamamlanmasına niyet ediyorum. Yolumu kaderimi ayırıyor, sevgi, saygı, kazanç, sağlık, güven, huzur, kolaylık içinde olmayı seçiyorum. Lütfen beni hayata teslim edin.”

Bu çalışmayı dilediğiniz kadar yapabilirsiniz. Yolunuz açık, yaşamınız, kalbiniz, aklınız aydınlık olsun.

Sevgi ve şifayla,

Ebru Demirhan

www.ebrudemirhan.com

 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..