Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Atalet

Atalet
 

Yıllardır üzerimdeki bu uyuşukluğun, miskinliğin, isteksizliğin, yorgunluğun, tembelliğin, yılgınlığın sebebini farklı şeylere bağlayarak yaşamımı sürdürmeye çalışmışım. Kimi zaman kişiliğim böyle dedim, durumumu kabul etmeye çalıştım. Kimi zaman çevre faktörleri bahane ettim, anlayacağınız he seferinde bir bahane buldum kendime. :) 

Sonra, yıllar sonra.... bir kitapçıda kitapları incelerken aniden bir kitabın ismi dikkatimi çekti. Anlamını bilmediğim bir kelime vardı ismin içinde "ATALET". Her zaman her konuda araştırma yapmaya çalışır, bilmediğim ve merak ettiğim konuları incelerdim. Ama bu konuda hiç araştırma yapmak aklıma gelmediğinden ancak bunca yıl sonra bu konu hakkında fikrim olmaya başladı. 

Bazen düşünüyorum bu bilgi ve farkındalık eksikliği belki de yaşamımda bir çok şeye etken oldu. Ama ne yalan söyleyim, geçmişe bakmak pek bana göre bir şey değil. Bu sebeple ataleti şimdi öğrenmenin keyfini çıkarıyorum. 

İlk okuduğum kitap ve hala üzerinde çalışıyorum. Mümin Sekman'ın Kişisel Ataleti Yenmek kitabı. Herkese tavsiye ederim. Tembellikle mücadele etmek, yılgınlık, yorgunluk ve erteleme alışkanlığıyla başa çıkma yöntemlerini öğrenmek isterseniz bu kitabı muhakkak okuyun derim. 

Sevgiler. 

 
Toplam blog
: 4
: 292
Kayıt tarihi
: 05.07.11
 
 

Anneyim :) Reklam ve yaratıcı fikirler üzerine mesleğim. Düşünmeyi, üretmeyi ve hayata geçirilece..