Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Atamadıklarımız...! (Tam zamanı...!)

Atamadıklarımız...! (Tam zamanı...!)
 

Arındır ruhunu benliğini, kurtul kirli düşünceli fazlalıklardan!


Bu sabah uzun zamandır teklerini bulmak için beklettiğim eşi olmayan zavallı çoraplarla vedalaştım. Çok üzgünüm, evin içinde bir yerlerde ya da makine de kaybolan teklerini belki bulurum umuduyla sakladım. Belki bir gün eşlerine kavuştururdum onları ama onlar da sıkıldı sanki beklemekten. Güle güle tek çoraplar...

Biriktirdiğim atamadığım çok şey var! Süslü şemsiyem gibi yağmurda dans etmiştik onunla ama rüzgarda savrulduğu bir an ters dönmüştü ve kırıldı. Hatırası vardı, dans etmiştik onunla yağmurda, yağmur fısıldıyordu kulağıma Neşe Karaböcek söylüyor " Hava kararmıştı, yağmur yağıyordu, dudaklarım sırılsıklam, ellerim üşüyordu..."  Ardiyede öylece bekliyor, her pazar  bir düzenleme yapan eşim "bunu atıyorum" dediğinde; "Sakın sakın! Bir şeyi yok onun teli koptu sadece tamir edeceğim ben onu :) " diyordum. Ne zaman edeceksem, edemedim. Güle güle Süslü şemsiyem, çok üzgünüm.

Dolapta bekleyen giymediğim giysiler mesela... Modası geçmiş şeyler, atamıyorum, atılmaz ki zaten belki sonra giyerim diye diye bekliyorlar. Evliliğimizin ilk yıllarında bir kaşe kaban almıştı eşim naftalin kokuyor boğuldu zavallım. Sakla sakla nereye kadar! Ağır giysi sevmiyorum taşıyamıyorum. Kapımıza gelen bir kadın nasipleniyor ondan. Çorap tekleri gibi çöpe bırakılmaz, hatırası var diye de saklanmaz sen giymezsen ihtiyaç sahibi biri mutlaka vardır! Çocuklarımın kıyafetleri, hele küçüğün her mevsim yenilenen giysileri eskiler birikiyor. Çocuklar çabuk büyüyorlar malum ve kıyafetleri eskimiyor onlardan da birileri sebepleniyor. Arkadaşlarla paslaştığımız zamanlar oluyor mesela, imece usulü...

Ayakkabılar... Ne çok ayakkabı birikmiş giyileni de var giyilmeyeni de. Kendime çok fazla almam ama kızım ve eşim çifter çifter, hangisi ne zaman giyilir bilmem. Hazırda bir çift spor ayakkabım bir de düz giyebileceğim bir tane iyi bir ayakkabım olsun yeter bana. Yarından tezi yok onlar da ayıklanacak! 

Atmaya kıyamadığımız şeyler vardır o hatıra bu şurdan geldi, şu şurdan falan filan...Bazı şeyler atılmaz evet. Ama lüzumsuz biriktirdiğimiz, beklettiğimiz, evimizi daraltan ruhumuzu daraltan ne varsa kurtulmalı hatta başkaları sebeplenmeli...*Bir de içimizden atamadıklarımız var! Beynimizi kemiren sorular sorunlar, dertler, sıkıntılar, acılar, keşkeler, kafamıza taktıklarımız, kafa patlattıklarımız, gereksiz düşünceler, gereksiz üzüntüler  hatta bizi gereksiz yere üzen gereksiz insanlar  vs vs...Yara olur, yer kaplar, beynimizi işgal eder, kalbimizi üzer, diğer organlarımızı yorar hasta eder benliği yıpratır ! Dolayısıyla bizi önce mutsuz sonra hasta eden ne varsa onlarla da vedalaşmak gerek. Bir temizlik şart evimizde ve ruhumuzda! Yeni yıl da yaklaştı yeni bir yıla daha hafilemiş girsek mesela... Tam Zamanı!

 

***ÜLKEMİZDE YAŞANAN ACI OLAYLARDAN HEPİMİZ NASİPLENİYORUZ İNSAN OLARAK, HEPİMİZİN SOL YANI AVUCUNUZA ALINIPTA SIKILMIŞÇASINA DARALIYOR, SIKILIYOR, YIPRANIYOR, MİLLETÇE TEMENNİMİZ BU ACI OLAYLARIN, TERÖRÜN SON BULMASIDIR*** 

 

 
Toplam blog
: 42
: 1010
Kayıt tarihi
: 04.03.15
 
 

Kimi susar, kimi çok konuşur, kimileri de yazar... Yazan olmayı, sevincimi, öfkemi, kavgamı, üzün..