Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
226
 

Atarsa 109

sabah oldu kalkın beyler hadi kalkın kalkın
6da iştima var hala yatan var ya
yatağını yapmayanın ismini vericem komutana
tıraş olundu, botlar boyandı, sıraya geçildi
tanrımıza hamd olsun, milletimiz var olsun
komutana dikkat! afiyet olsun..
15 dk içinde kahvaltı biticek, yemekhane terkedilicek
herkes mıntıkasına, bulaşıkhane, koğuşlar, bahçe ve kamelyalar
ellerde silgi bezleri, süpürge ve paspaslar
saat 8e geliyor beyler hadi silahlığa
silahını almayan kalmasın!
silahlar alındı, şarjör takıldı, iştimaya geçildi
yüksek tutuş! şarjör çıkart! kurma kolu çek bırak!
emniyeti aç! tetik düşür! emniyete al!
42291 nolu silah boş ve emniyette
ve muayeneye hazırdır komutanım!
uzat kolları! dirsek temas aralığı hizaya gel! ileri bak!
rahat! hazır ol! esas duruş!
baş çavuş tekmil verir bölük komutanına;
şu kadar asker şu kadar rütbeli sabah iştimasında
emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım!
merhaba asker! sol! nasılsın! sol! siz de sağolun..
herkes dağılır,
koruma nöbete, asayiş devriyeye
kademe bakım onarıma, hizmet muhafaza karakola,
karargah nizamiyeye, rdm ayak işlerine..
komutanlar mesaiye başlar, asker gel asker git
asker şunu getir asker bunu getir
rütbeliler işini hep askerlere gördürür
üst devreler borusunu alt devrelere öttürür
şafağım mı kalmış, bu şafaktan sonra ben mi yapayım

ses kes şafak dinle, atarsa 109 başka da yok..
lan bi susun

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 149
Toplam yorum
: 30
Toplam mesaj
: 4
Ort. okunma sayısı
: 239
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma doğumlu yazar; İzmir, İstanbul, Ankara ve Bodrum'da yaşadıktan sonra tekrar İzmir'e..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster