Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Atatürk' e mektup var!

Atatürk' e mektup var!
 

Okulda 10 Kasım munasebetiyle Atatürk'e mektup yazmamız istendi. Ben de kolları sıvadım ve yazdım. . .

Sevgili Mustafa Kemal Paşa,
Öncelikle mektubuma size teşekkür ederek başlamak istiyorum. Belki bu sözü milyonlarca kere duydunuz ama bu artık bizim es geçemeyeceğimiz bir görev haline geldi. Ülkemizin içinde bulunduğu bu durum nedeniyle belki de ilk görevimiz. . .

Siz gittiğinizden beri ülkemiz çok değişti. Hani siz bize ilerletmemiz için bir ülke bırakmıştınız ya. . . Biz onu ilerletemedik Ata'm. Evet bunu utanarak söylüyorum ama biz sizin bıraktığınız ülkeyi başımıza geçenler sayesinde daha da gerillettik. ÇOK ÖZÜR DİLERİZ. Özür dilemek hiçbir şeyi değiştirmiyor ama elimizden başka bir şey de gelmiyor. Biz diye konuşuyorum ama sakın aldanmayın yani Türkiye'nin hepsi sizin yanınızda da elimiz kolumuz bağlı oturuyor değiliz. İnanın bana yarısına yakın size karşı Ata'm. Biliyorum bunları söylemem yattığınız yerde kemiklerinizi sızlatıyor. Benim de yüzüm kızarıyor ama dediğim gibi böyle geri insanlar Türkiye'de bulunduğu sürece bizim sizin izinizden gitmemiz çok zor. Biz ümidimizi kesmedik. Elbet bir gün sizin istediğiniz yere geleceğiz. Eğer biz de EN BÜYÜK TÜRK'ÜN evlatlarıysak, sizi utandırmayacağız. Reşit olana kadar bekliyoruz. Biz sizin İZİNİZDE olanlarız. Sizin söyldikleriniz bizim hayat felsefemiz. Bazı insancıklar sizin yanınızda gibi görünüp bizim hayat felsefemizi köreltmeye çalışsalar da yıkılmayacağız. Öyle br hale geldik ki Ata'm, yurtdışında bizi Arap zannediyorlar. Sanki Arap'mışız gibi davranıyorlar. Dilimizi Arapça sanıyorlar. Kadınlarımızın Arap kadınları gibi giyindiklerini düşünüyorlar. Modern Türk kadını dışarıda bilinmiyor Ata'm. Ama biz sizin evlatlarınız olarak modern Türk kadını neymiş en güzel şekilde göstereceğiz. BİZİM SESİMİZİ KISAMAYACAKLAR.
Eğer ben de ATATÜR'ÜN KIZIYSAM, büyüyünce sizin izinizde bir şeyler yapacağıma ant içiyorum. Siz rahat uyuyun. Yalnız değilsiniz. Her zaman ve her yerde sizin İZİNİZDE olacak çocuklarınız vardı, var ve var olacak.

Arkadaşlarım ve kendi adıma şu kelimeleri rahatça söyleyebilirim; ATAM İZİNDEYİZ VE HER ZAMAN İZİNDE OLACAĞIZ. SİZİ UNUTMADIK! UNUTTURMAYACAĞIZ!
Saygılarımla,
Pınar Altay
Atatürk'ün milyonlarca kızından biri. . .

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..