Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '21

 
Kategori
Halkla İlişkiler
 

ATATÜRK SIFIRLA ÇARPILMAZ

OLAY

GKRY -Güney Kıbrıs Rum Yönetimi-  Eğitim Bakanlığı, ortaöğretim öğretmenlerinden, "Oxford Discover Futures Workbook" isimli kitabı öğrencilere dağıtmadan önce Gazi Mustafa Kemal Atatürk ile ilgili bölümün yer aldığı 36'ncı sayfasını "Yırtmaları"  yönünde talimat içeren "Acil kod"lu genelge gönderdi. Rum Eğitim Bakanlığı, ardından kitabın toplatılması yönünde karar aldı (...)      AA  09Eylül 2021

NOT: Sözkonusu kitapta Atatürkle ilgili Bölüm Başlığı; "Türkiyenin En Büyük Kahramanı"

ÖNCE İNSAN BİLİNCİNDE OLMAK GEREK

Kronoojik sıra değişmez: 1) Önce "insan" beden yapısında Dünyaya geliriz 2)  Sonra anadilimizin milliyetini milliyetimiz olarak benimseriz 3) Sonuncu sırada teist ya da ateist oluruz. Kronolojik sıra, aynı zamanda önem sırasıdır. Önemli olan insanlıktır. Milliyet sonra. en sonra teism ateism gelir.

Öncelik ve önem sıralamaları:

Uygar  için; 1. İnsanlık  2. Milliyet  3.Din

Faşist    "     1. Milliyet    2. İnsanlık  3. Din

Yobaz     "    1. Din          2. Milliyet   3. İnsanlık

GKRY insanlığı sollayıp milliyetçiliğini öne çıkararak faşistliğini ilan ediyor. İnsancıl yaşamı Hak edecek düzeyde olmadıklarını kanıtlayadelen bu yönetim, AB için yüzkarası.  Sayfasını yırttırmak, yok olmadı kitabı toplatmak; "Atatürk Türkiyenin En Büyük Kahramanı" gerçeğini sıfırla çarpıp sıfırlayabilir mi? Atatürk Türkiyenin en büyük kahramanı hükmüne varan sadece Türkler değil, İngilizce yazdıkları kitaplarında ingilizler de...

Üstelik Atatürk  değil Türkler İngilizler için; insanlık için de Türkiyenin en büyük kahramanı. Saldırıya uğrayan Türklerin özsavunma haklarını;  askeri ve diplomatik ortamlarda  zafere ulaştırdı.  "Yurtta sulh, cihanda sulh" dedi başka milletlere ve yurtlara saldırmadı, özsavunma sınırını aşmadı.

GKRY TEŞHİR EDİLMELİ

Dışişleri Bakanlığımız "GKRY'nin bu çağdışı, düşmanca ve kabul edilmez tutumunu şiddetle kınıyoruz"  demekle yetinmiş. Milli Eğitim Bakanlığımız; tüm AB üyesi ülkelerin Eğitim Bakanlıklarına  bu eğitim faciasını duyurmalıdır.

 

 

 

 
Toplam blog
: 121
: 31
Kayıt tarihi
: 26.10.20
 
 

01 Şubat 1933 Tirebolu -Giresun- doğumluyum. İstanbul Üniversitesinde Halkla İlişkiler dalında li..