Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

Atatürk'e laik olmak…

Atatürk'e laik olmak…
 

Bayrak kutsaldır...


Televizyonlar da geçen bir protesto haberi ‘’ BAYRAK YAKMALI ERMENİ PROTESTOSU ‘’ evet soykırım iddiaları saçma bunu bir Türk insanı olarak asla kabul edemem fakat bu yapılan protesto şekli de saçma orada bayrak yakarak küfürler savurarak yapılan protesto ne Atatürk ilkelerine nede Türk milletinin yüceliğine yakışmayan bir yoldur. Şayet küfürlerle bir çözüm üretilebilse idi bugün ne stad terörü kalırdı ne de mecliste aşılmadık sorun kalırdı. Ben bu protestoyu yapanları asla suçlamıyorum bilakis takdir ediyorum izlenilen yol yanlış olsa bile bu konuya tepki koymaları çok güzel bir olay. Eğer ki senin meclisindeki vekillerin küfür şovu yaparsa devlet büyüklerin 75 milyonun önüne çıkarak argo şekilde bir birlerine hitap ederse bizim gibi normal vatandaşlarında bu şekilde protesto düzenlemeleri ve küfürü çare olarak görmeleri gayet normaldir…

Yine de böyle bir protesto yerine birlik olunarak bu soykırım balonunu şişirip şişirip ortaya salan devletlere karşı sessiz bir ambargo uygulasak daha iyi olur diyorum. Bunların ürünlerini almayarak kullanmayarak tepki koyar isek bunlara bence daha çok zarar vermiş oluruz. Hükümet yapılan anlaşmalar gereği bunlara ambargo koyamaz ama vatandaşı bağlayan bir anlaşma yok bizleri kimse bu ürünleri kullanmaya zorlayamaz.

Çünkü bu devletler için tek önemli unsur para olduğu için onları can damarlarından vurmuş oluruz. Bunlar için bayrak bir bez parçasından ibarettir. Onlar bayrağa bizim Atamız gibi namus gözü ile bakmayan toplumlardır. O yüzden de bayraklarını yakmamız onları etkilemez ama para muslukları tıkanırsa işte o zaman sudan çıkmış balık gibi çırpınmaya başlarlar.

Tüm halkımızı bu sessiz ama can yakıcı protestoya davet ediyorum. Lütfen Atatürk’e layık bir Türk evladı olarak hareket edelim. Saygılarımla…

BURÇAK YAZICI

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..