Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '17

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk'e neden küfürlü iftiralı saldırılar yapılıyor?

Atatürk'e neden küfürlü iftiralı saldırılar yapılıyor?
 

Yetmiş küsur yıl önce ölmüş bir insan bugün bu küfürle, iftiralar neden atılıyor? Aslında hedef şaşırtma yapılıyor. Amaç laik, demokratik cumhuriyeti yıkmak, yerine dini esaslara dayalı bir devlet kurmak. Bu damar gittikçe genişliyor. Güya müslümanlar, bile bile günah işliyorlar. Onlara göre günah değil, aksine büyük ecir var.

Bakıyorum ellerinde Türk bayrakları molla kıyafetli insanlar demokrasi yürüyüşü yapıyorlar. Kimler inanır bilmiyorum demokrasiyle alakaları olmadıklarını ben biliyorum

Bir de Osmanlıcılık furyası başladı. Ne yapmak istiyorlar, padişahlığı geri mi getirecekler?

Sosyal paylaşım sitelerinde R.T.Erdoğan için akla ziyan paylaşımlar yapıyorlar. İsterse karısı olurum gibi. Daha neler neler. Bu insanlarda hiç mi namus, onur kavramı yok.

Bakınız PKK yıllardır Kürt devleti kurabilmek için terör eylemi yapıyorlar, binlerce şehit, onbinlerce terörist öldürüldü. Neden bağımsız bir devletimizin değeri bilinmiyor, anlamakta zorluk çekiyorum.

Tabi bu ahlaksız eylemlerin arkasında da bazı odakların olması muhtemel dahilindedir. Cumhuriyetin varlığı ciddi bir tehdit altındadır. Zamanında birisinin dediği gibi, kanlı mı olacak, kansız mı? Kanlı olacak tabi.

Toplum olarak aklımızı başına almalıyız, gereken önlemleri hayata geçirmeliyiz. Yoksa iş işten geçmiş olacak.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..