Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '10

 
Kategori
Anılar
 

Atatürk Eğitim Enstitüsü anılarım

Atatürk Eğitim Enstitüsü anılarım
 

İstanbul Atatürk Eğitim Enstitüsü-1972


(1971-1975)

Çocukluğumdan beri idealim öğretmen veya subay olmaktı. Yatılı olarak okuduğum için okul yıllarımdaki arkadaşlığımız çok güzeldi. Öğretmenlerimizle İstanbul un çeşitli yerlerine gezilere giderdik. Kınalı Ada, Topkapı Sarayı, Askeri Müze, Belgrat Ormanı, Kalamış gittiğimiz yerlerdi.

Fransızca bölümünün düzenlediği Akdeniz ve Ege gezisine Efraim Kepek arkadaşımla katıldık. Yalova termal gezimiz piknik şeklindeydi. Kaplıca havuzunda eğlendik.

Geceleri doğum günü eğlenceleri düzenlenirdi. Arkadaşlar sürpriz yaparak benim için 22. Yaş Gecesi düzenlemişlerdi. Çok eğlenmiştik.

Bölümün fotoğrafçısı bendim. Fotoğraflara baktığımda bütün anılar dün gibi canlanıyor. M.Selçuk Gazioğlu'nun her zaman gülümseyen tavrı da gözümün önünde.. Kendisi giriş sınavı başladıktan bir saat sonra sınava yorgun bir şekilde yetişmişti. Rutin in (Hayrettin Basiç) sempatik hareketleri vardı. Şeyda Yılmaz; yenilmezliğe oynardı. Fevzi Yelken, Şengül Sevim, Efraim Kepek derste faal öğrencilerdi. İsveç ten gelen basket takımı İstiklal Marşımızı bizden daha güzel ve canlı okumuşlardı. Hayran kalmıştık. İsmet Kekeç in Gürünlü olduğunu hatırlıyorum, güreşçiydi. Mehmet GÜVEN, Hanife ELMA, Hatice TÜRKOĞLU, Neşe YANAR, Sabahattin AKAT, Engin ÜNLÜER, Sadiye BİLGE, Mehmet BİLİCİ, Mehmet EKİCİ, Doğan ATEŞ, Yıldırım KARAOĞLU, Kasım KOÇAK, Hüseyin KURCAN, Meral ATICI, Sevim HUN, Mustafa SARIOĞLU, Hasan EKLEME, Mustafa AKIN, Mustafa SADİ, Mustafa ÇETİN, Ertan BUDAK, Ethem BOZOKLU, İsmet KOÇ, Enver KARAKOÇ hatırladığım diğer değerli arkadaşlarımdı.

 
Toplam blog
: 6
: 1422
Kayıt tarihi
: 27.01.10
 
 

1950 Osmanpazarı (Bulgaristan)doğumluyum. Üç kızım var. Büyük kızım Sakarya'da öğretmen. 12. ve 5.sı..