Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '17

 
Kategori
Şiir
 

Atatürk Geldi Aklıma

Atatürk Geldi Aklıma
 

Selamlar bugünlerden sana Atam:)


At izinin

İt izine karıştığı bugünlerde

Atatürk geldi aklıma

Varayım istedim yanına

Attım kendimi

Sibernetiğin kollarına

Aldı beni  

Götürdü Atamın yanına

Baktı yüzeme Atam

Anladı üzgün halimi

Üzülme dedi güler yüzle

Söyledi

Devrimler birer süreçtir

Olur, bazen böyle sürçmeler

Yeter ki siz

Koyuvermeyin kendinizi

Birlik olun

Birlikten doğan güç olun

Evrensel aklı kullanın

Demokrasi konusunda

Derinlik kazanın

Zihin ve gönül arınıklığını yaşayın

Modern yaşamı üstün tutun

Barıştan yana durun

Bunlarda direnin

Yanlışa yanlışla gitmeyin

Karşı taraf yaratmayın

İnsanları

Yanlıştan döndürmeye çalışın

Cumhuriyetin erdemlerini konuşun

 Güzel düşünün

Güzel söyleyin

Güzel davranın

Yalandan uzak durun

Daima

Hayra ve barışa yönelik işler yapın

İnsanların size hak vermelerini sağlayın

Göreceksiniz kazanan siz olacaksınız

Demokrasi savaşımında mutlaka

 

Dinledim Atamı

Yendim karamsarlığımı

İşte haykırıyorum coşkuyla

Her zaman ve her yerde

Türk’ün tek umudu daima Atatürk’tür

 

Seni seviyoruz Atam

Başlattığın modern yaşam yolculuğunda

Yürüyeceğiz yorulmadan

Yurtta ve dünyada barış arayacağız durmadan

                              (Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..