Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '13

 
Kategori
Güncel
 

Atatürk Gezi Parkında!

Atatürk Gezi Parkında!
 

Sonunda bunu da yaptılar…

Atatürk ve arkadaşlarına demediklerini bırakmayan iktidar, sonunda Atatürk’ün ruhunu geri getirmeyi başardı!

Bunu nasıl başardıklarını bilmiyorum.

Ulu Önder belki de “Ayyaş” lafına içerlemiş olabilir!

Veya Gezi Park’ı direnişçilerine destek verip, ‘İşte ben bu gençliğe ülkeyi emanet ettim’ demek için gelmiş olabilir!

Veya ülkeyi emanet ettiği gençliğin ülkesine sahip çıktığını görüp, onlarla gurur duyduğunu fısıldamak için gelmiş olabilir!

Veya Cumhuriyetin değerlerini bir bir satıp, ardından IMF’ye olan borcu ödedik diye övünen iktidara şöyle bir görünmüş olabilir!

Veya Laik Devlete ne yaptıklarını, halkı bölenleri kontrol amacıyla gelmiş olabilir!

Evet, Gezi Parkı’nda Atatürk fotoğrafı sosyal medyayı adeta salladı. Dün akşam saatlerinden itibaren paylaşılan fotoğrafın photoshop mu yoksa Atatürk’e benzeyen gerçek bir şahıs mı olduğu bilinmiyor.

Twitter başta olmak üzere sosyal paylaşım sitelerinde dün akşam yer bulan bir kare ses getiriyor.

Fotoğrafta Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk Gezi Parkı’nda gezerken görülüyor. Muhtemelen bir photoshop çalışması olan kare için vatandaşlar; “Atatürk dolaşıyor, hepimizin kalbinin yansıması bu” “Atamızda bizi yalnız bırakmadı” gibi yorumlarda bulunuyorlar.

Bu resmi birileri de görmüş müdür?

Özellikle sultanlık peşinde koşup, kendi arkadaşlarına öfkelenerek, konuşmayı seyrettiği tablet bilgisayar’ı kıran zat-ı muhterem de görmüş müdür?(Bilgisayarı kırmasını ben demiyorum. Muharrem İnce diyor.)

Birilerinin bu resmi mutlaka görmesi gerek!

Görenler görmeyenlere göstersin!

Ülkeyi bölmek için elinden geleni yapanlara bir ders olsun!

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..